![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Rompy en Barossi spelen sinterklaas | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 75,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Terwijl alle EU landen flink moeten bezuinigen ,wil de EU meer geld gaan uitgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van Rompuy doet wat Barroso wil. Zo simpel ligt het. Bolkestijn had het toch bij het goede eind.
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Europa geeft miljarden te veel aan landbouw uit. We moeten allemaal flink bezuinigen en toch willen de Latino's in Europa weer met geld gaan smijten. Het Noorden moet het geld verdienen met hard werken en het zuiden geeft het uit en met rusten op de lauweren in siesta's of in bordelen, zoals Berlusconi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JP Coen : 17 november 2010 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Europa is gewoon een geldverslindende ziekte, ik denk dat iedereen dit nu wel begint te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afijn, als je binnen de beeldspraak wenst te blijven toch. Ik voor mij, ik stap er liever uit. Uit die ziekte-beeldspraak, bedoel ik. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2010 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als er nu één ding is dat wel positief is aan de EU, dan zijn het wel de landbouwsubsidies. Ik teken niet voor een Europa dat voor zijn voedselvoorziening grotendeels is aangewezen op ontwikkelingslanden en de VS. Overal in de wereld is de strijd om natuurlijke grondstoffen opnieuw bezig, en wij zouden de belangrijkste natuurlijke grondstof uit handen geven?
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 17 november 2010 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is het ook niet toevallig dat dit landen zijn die meer betalen dan ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Ik schaar me achter Herr Oberst en Sjaax. Juist aan de import van vlees en overige agrarische produkten kan voldoende gesleuteld worden om de Europese boeren voldoende werk te geven. Er wordt te veel geïmporteerd vanuit de VS en zijn veele produkten een speelbal van speculanten. Haal de grondstoffen van de beurs en je zult zien dat wereldwijd de prijzen drastisch zullen dalen.
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Belgen vinden dat normaal,ze weten niet beter,ze zijn nu voorzitter. Daarom steunt Rompy ook Barossi. |
|
![]() |
![]() |