![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou jij kiezen moest je moeten kiezen tussen deze twee? | |||
Sharia |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Separatisme |
![]() ![]() ![]() |
26 | 81,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarom dit -ik geef het toe- vals dilemma... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het al gezegd: dit is gewoon het bewijs dat België voor de BUB niet meer is dan een doel op zich, een fetisj. Hoe het eruitziet is bijzaak, zolang de gekende lijntjes op de landkaart maar blijven bestaan en het ding maar 'België' blijft heten. Wekt het in dit opzicht dan nog verbazing dat geen hond in hen geïnteresseerd is? Op het eerste zicht kan dat pleidooi voor en unitair België misschien sympathiek overkomen, maar wie zich iets dieper in de partij verdiept, realiseert zich al snel dat de invulling van die filosofie door de BUB niet meer dan een lege doos is en zoekt zo snel mogelijk de uitgang.
Laatst gewijzigd door SDG : 17 april 2012 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sharia is een afdoend middel om de burgers een moraal af te dwingen en de criminaliteit terug te drijven.
Seperatisme zoals het zich nu op zijn Bart De Wever's manifesteerd blijft een zoektoch naar zijn eigen identiteit en wil een moraal opleggen maar ze weten niet goed de welke.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dus toch? Ik dacht dat dit een geïsoleerde opinie was in een vlaag van zinsverbijstering van de voorzitter, maar dit schijnt niet zo te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Uw fascistisch clubje is één en al zinsverbijstering.
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van beiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bent u dan zo immoreel en crimineel, dat u de sharia nodig hebt om als een eerbaar burger te leven ? En wat met uw familie en vrienden ? Ook allemaal immoreel en crimineel ? Mooi kliekje moet dat daar zijn... Of ijvert u om de plaats van G. Hoste in te nemen ? Ah, ntl, 't zal da wel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie ben jij dan om vragen te stellen over mijn moraliteit of dat van naasten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Waarom zitten er dan volgens jou zoveel moslims in Europese gevangenissen, in verhouding tot hun aantal tov autochtonen ? Wegens hun goddelijke moraal, mss ? Citaat:
Wat doet je dan denken dat mijn moraal of dat van anderen een shariasturing behoeft ? Mss heb jij wel onbewust een GOD-complex ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 april 2012 om 22:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie? Omdat autochtone pedopriesters niet worden veroordeeld oa. Nu ja, het is maar verkrachting he. En ga me niet vertellen dat die Vlaamse jongetjes het niet lekker vonden... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 april 2012 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Los van de onzinnigheid van je redenering steken ze voor mijn part heel het kerkapparaat in de gevangenis, tot de paus toe. Een bende krapuul is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou echt niet weten dat moslims oververtegenwoordigd zijn in Europese gevangenissen. Ik heb hier geen cijfers over. Het gaat in ieder geval niet om diehard moslims want in Europa heerst nergens de Sharia. Als je kijkt naar de landen waar de Sharia heerst dan zie je ook wel dat daar de misdaad sterk wordt teruggedrongen. Voor alle duidelijkheid, hier in Europa is er gewoon geen draagvlak onder bevolking voor de Sharia. Ik pleit er dus geenszins voor.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sharia is afschuwelijk en de separatisme heeft geen zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Maar nu je toch over pedofilie begint: http://ejbron.wordpress.com/2012/04/...ren-verkracht/ Nog een leuke: "Het allereerste decreet dat Ayatollah Khomeiny uitvaardigde toen hij voet zette op de tarmac van Teheran bij zijn terugkeer uit ballingschap (Frankrijk) was precies het verlagen van de huwbare leeftijd van meisjes tot de leeftijd van amper negen (9) jaar. Onder de sjah was dat achttien." http://kafirharby.blogspot.com/2012/...rmisbruik.html "Hun verhalen verschillen, maar hebben ook veel gemeen. Ze waren allemaal vier �* vijf jaar oud toen een familielid zich aan hen vergreep. De meisjes zwegen, onder druk van bedreigingen, maar vooral ook uit angst voor het schenden van de familie-eer. En voor het risico dat hun familie hen zelf de schuld zou geven en zou verstoten." http://www.rnw.nl/nederlands/article...r-statistieken http://fubarfubar.blogspot.com/2011/...pedofilie.html "De verantwoordelijke partij in dat geval, was Mohammed Hanif Khanm, een imam uit Stoke-on-Trent, die werd veroordeeld tot 16 jaar in de gevangenis in maart dit jaar, voor verkrachting van een twaalf jaar oude jongen en seksueel misbruikte een vijftienjarige jongen. Local authorities stated that pressure from the Islamic community forced the families to withdraw the complaints. Lokale autoriteiten hebben verklaard dat de druk van de islamitische gemeenschap de families gedwongen om de klachten in te trekken." http://translate.google.be/translate...physical-abuse Zo Eberhard, kan je effe mee voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel systeem is perfect. De taboes zijn een groot probleem onder de Sharia.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Er blijft dan nog altijd minimum evenveel misdaad. Misschien zelfs meer omdat er toch geen vervolging is. Maar ja voor onze priesters zou het invoeren van de shariah misschien beter zijn. Hoewel,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De straffen bij de Sharia zijn zo genadeloos dat er minder misdaad heerst. Nu Iran na het omverwerpen van de Sha was niet echt een fraai voorbeeld van de Sharia.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |