![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Die man hoort daar niet thuis.
Ik ken de volgende personen in VB; De Winter Annemans Vanhecke Debie... voor de rest ken ik daar niemand. Als hij daar weg gaat is het gedaan met die partij. Vanhecke, naar de NVA...nu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan ik alleen maar beamen.
Vanhecke is een goed politicus en zou een goeie aanwinst voor onze partij zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Er zitten egocentrische mensen in VB, Vanhecke is daar niet bij...maar De Winter wel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En nu moet BDW met Reynders gaan onderhandelen ? BDW zal het wel merken. Tenzij je nog zo naïef bent om scrupules te verwachten van Reynders en co. Dit zullen ze hem aanwrijven. En Frank naar N-VA ? Kan ik persoonlijk niet geloven.
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Indien Frank naar de NV.A gaat zal het rap gedaan zijn met het VB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou zijn politieke carrière alleen maar goed doen.
Het VB is op sterven na, dood. En ik zou het jammer vinden om Vanhecke naar de achtergrond te zien verdwijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhecke heeft gezegd zijn mandaat in het Euro-Parlement uit te doen, om nadien nooit meer op een politieke lijst te staan.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand mij vertellen waarin FvH dan wel een groot politicus is? Als VB'er van lange jaren heb ik immers nooit een hoge dunk gehad van FvH waarbij de ethische standpunten van onze partij in zijn mond nogal een onechte klank kregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij droomde blijkbaar al luidop van een katholieke versie van een soort "Iran, aan de Schelde" ???
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Hoor en lees ik ook overal. Maar volgens de peiling van l'Avenir toch nog 11 %, een procentje minder dan CD&V en zelfs méér dan Open VLD. Tenzij die twee partijen ook bijna dood zijn is het VB dus nog niet dood. Het VB heeft een bijzonder hardnekkige, koppige basis, goed voor zo'n 10 % van de kiezers, zelfs nu in uitzonderlijk negatieve omstandigheden.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Peilingen zijn brol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is iets subjectiefs, iets wat populariteit veroorzaakt, belangrijk dus op de dagen dat er stemmen geteld worden. Een groot politicus is iemand's aan wiens lippen een bomvolle zaal hangt als hij spreekt. Heeft niet noodzakelijk met dossierkennis te maken, anders was Boudewijn Bouckaert ook toppoliticus geworden. Maar hij is het niet geworden, omdat hij blijkbaar niet aanslaat. Populisme, jawel, daar draait het tegenwoordig om of je dat leuk vind of niet.
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Denk dat je N-VA vier verkiezingen op rij 30 % zal halen ?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst moeten de "gematigde" nationalisten van de NVA niks weten van alles wat VB is. Nu willen ze een drama misbruiken om Vanhecke bij hun partij te lokken.
Wow. |
![]() |
![]() |