![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier worden veel draden gestart over wie wel of niet zal plooien en wanneer of hoe ze wel of niet zullen plooien.
Over het algemeen is het vrij eenvoudig*: 1. De traditionele partijen en Groen! worden geplooid, ze moeten plooien, anders mogen ze niet meedoen. Dit zijn de Origami partijen. 2. De franstalige partijen doen de Origami partijen plooien - ze slagen er zelfs in de Origami partijen ervan te overtuigen dat hun manipulatief vouwen een meerwaarde heeft. 3. De N-VA *= Het VB staat buitenspel, ook door zijn eigen toedoen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 19 augustus 2011 om 16:07. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() En CD&V? Zal die plooien? Het is me nog onduidelijk, ik hoop dat ze bij hun standpunten blijven en als men zich bedot voelt dat ze dan de stekker eruit durven trekken.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leg uit? Geef een voorbeeld van wanneer de N-VA plooide? Zijn we dan te radikaal of te redelijk?
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() CD&V moet dus beslissen of ze een 'traditionele' partij zijn of een Vlaamse partij...
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't gaat wel moeilijk worden in 2014 als de federale en de Vlaamse verkiezingen samenvallen. Volgens mij gaan ze dan gewoon twee lijsten indienen. De CD&B en de CD&V.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bon, ieder zijn mening.
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1. De traditionele partijen en Ecolo worden geplooid, ze moeten plooien, anders mogen ze niet meedoen. Dit zijn de Origami partijen. 2. De vlaamse partijen doen de Origami partijen plooien - ze slagen er zelfs in de Origami partijen ervan te overtuigen dat hun manipulatief vouwen een meerwaarde heeft. 3. Het FDF Het is mogelijk dat ik u verkeerd begrepen heb maar dat ligt dan niet aan mijn domheid maar eerder aan de spreker.
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap uw punt, ik geef u geen gelijk. Wie Belgie wenst te veranderen moet N-VA stemmen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 augustus 2011 om 20:39. |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil België helemaal niet veranderen. Het had voor wat mij betreft niet eens mogen bestaan. Wat moet ik nu doen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgie afschaffen is een verandering hoor...
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() N-VA staat aan de kant, net zoals het VB. Dat is een vaststelling, geen discussiepunt.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 21 augustus 2011 om 15:32. |
![]() |