![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GNS3FC6HO
Citaat:
Waar zit Beke nu met zijn stoere taal? Eerst moest Bhv toch DIRECT gesplitst worden. Nu blijkt het dat dat dossier op de lange baan wordt geschoven met als doel 2014 te halen. Ocharme dat manneke, heeft deze nacht het laatste kledingsstuk (zijn ondergoed) uitgetrokken. Hij ligt nu helemaal naakt het kaas tussen de tenen van Di Rupo te likken. ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 12 september 2011 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() er komen nu ongeveer 1000 leden per maand nog bij. Af en toe is er een piek: zoals na de speech van BDW in kortrijk of het afwijzen van de nota di rupo. De 25000 leden zijn al in zicht
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() We kunnen voorlopig nog niemand verwijten een slecht akkoord te hebben gesloten, want er is geen akkoord.
Het enige wat N-VA moet doen is ernstige eerlijke politiek voor de dag leggen. Geen uitspattingen voor het eigenbelang of sensatie (LDD) Laatst gewijzigd door giserke : 12 september 2011 om 09:10. |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi zo. Eindelijk een 'onverdeeld' Vlaanderen.
Nu nog een vereniging van de rechts georienteerde en dan zijn we er... |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110912_004 |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent een strategie naar voor schuiven en die middels gerichte, buiten het Belgisch kader ontworpen voorstellen naar voor schuiven. Dat gebeurt volgens mij veel te weinig (de speech in Bokrijk was een gelukkige uitzondering).
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 12 september 2011 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik begin zelf te twijfelen om een lidkaart te kopen, hoewel ik eigenlijk tegen partijpolitiek en geen belang hecht aan partijen zelf, maar wel aan de ideologie die erachter schuilt.
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn in ieder geval al over één ding akkoord en dat is dat ze het er niet over eens zijn, maaaaar het helpt. Het helpt in ieder geval tijd te winnen. Rekken en trekken, alles om maar niet NU naar herverkiezingen te moeten gaan die de zaak voor hun nog onnoemelijk veel slechter zou maken en het N-VA geen windeieren zou leggen. Daar zijn ze het alvast met zijn allen over eens. Dus, toch al één akkoord.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kom kom. T was gisteren weer heel de tijd pendeldiplomatie. Dat duidt helemaal niet op een nakend akkoord. Ze geraken nog niet uit de situatie van 3 burgemeesters waar de federale zelfs niet moet over onderhandelen aangezien het hun bevoegdheid niet is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat lijkt mij bijzonder veel. Hoeveel hebben de andere partijen er?
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit dat n-va in zo'n klimaat nog steeds groeit, is een teken aan de wand. Maar een partij als cd&v heeft nog altijd 80000 leden of zo. Velen daarvan zitten in het middenveld (en stemmen waarschijnlijk niet eens meer op n-va) maar zijn lid omwille van hun werk voor organisatie x of y. spa zit rond de 50000, vld rond de 60000 |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat is immens... Meer dan ik verwacht had. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door looneytoon1975 : 12 september 2011 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb mezelf voor de 1ste keer lid gemaakt van een politieke partij nl N-VA. Ik ben er trots op. De vlaming zal eindelijk bestaan als volk en gerespecteerd worden.
Leve vlaanderen ![]() |
![]() |