![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Omdat hij zich uitsluitend en éénmalig moet voortplanten door reïncarnatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Da's wel problematisch want reïncarnatie zonder staatstoestemming is verboden in China.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Om te kunnen reïncarneren als dalai, moet je wel eerst je hele leven warm water drinken. Ik deed dat maar mijn halve leven, dus moet ik wel kindjes maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aangezien uit evolutie steeds beter aangepaste wezens voortkomen, en ik de laatste in mijn lijn ben, ben ik de best aangepaste van mijn lijn. Het superieure product. GEWONNEN! Ik ben de beste lol. In your face mom and dad. Loosers ![]() Het is maar om te lachen hoor.
![]() |
![]() |
#7 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan dan de opvolgende dalai lama al bekend zijn terwijl de vorige nog leeft?
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toekomstvoorspelling? Is de volgende eigenlijk al wel bekend voordat de vorige dood gaat? De volgende krijgt het in ieder geval niet makkelijk, hij wordt gelijk opgepakt en mag pas weg als hij zegt niet de dalai lama te zijn, want inderdaad, speciaal voor dit doel is reincarneren in China verboden. Men denkt nu aan een Dalai Lama uit kringen van gevluchte Tibetanen in India.
![]() |
![]() |
#9 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vandaar dat ik de hele reincarnatietheorie zo vreemd vind, of kan men vandaag de dag al reincarneren in het boedhisme zonder te sterven?
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat er bij de Panchen Lama gebeurde was het volgende: de Dalai Lama duidde in 1995 Gedhun Choekyi Nyima aan als de 11de reïncarnatie van de Panchen Lama (de 10de Panchen Lama was in Tibet gebleven en overleed in 1989 kort nadat hij een kritische speech had gegeven...), waarop de Chinese autoriteiten deze jongen en zijn familie oppakten (officieel werden ze "in beschermende hechtenis" genomen) en een "anti-Panchen Lama" benoemden, Gyaincain Norbu. Gedhun Choekyi Nyima is nu 19 en werd tot op heden nog nooit in het openbaar gezien. Dit gaat wel gevolgen hebben voor de zoektocht naar de volgende Dalai Lama, waarvoor de Panchen Lama verantwoordelijk is.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 mei 2008 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2008 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor zover ik het begrijp, kunt ge pas reïncarneren nadat ge doodgegaan bent. Ik maak dus geen kans meer, tenzij (!) de huidige DL een liegerd is. Ik zou eens moeten nagaan welke belangrijke mensen zoal gestorven zijn op mijn geboortedatum. En dan als antwoord op de vraag: is het zo dat de DL geen kindjes mag maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook de beste en de mooiste. Ik was alleen thuis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Evolutie werkt niet gericht. Aanpassingen zijn AD RANDOM en in jouw geval zijn er wel wat steekjes extra gevallen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Dalaï Lama is al meer dan één keer gereïncarneerd hoor. Daarnaast leeft hij celibatair, dus vrij logisch dat biologische voortplanting niet gaat.
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Lees eens naast sossen-boeken ook eens andere. 't Is verrijkend hoor, andere culturen leren kennen, in plaats van het de hele tijd op te dringen aan de kleinburger.
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |