![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer wat inteelt in de politiek. Sos Dirk Van der Maelen heeft een dochter die ook graag de bevolking vertegenwoordigt.
Ze zal het nog ver schoppen. Toch in haar partij, want ze kent al goed de knepen van het vak, namelijk "geen scrupules". En dan benoem je je eigen verloofde in een mooi betaald postje. (wat moet dat ventje onder de sloef liggen ....) En naar buiten toe koudweg verklaren dat hij de juiste man is op de juiste plaats .... We zullen er aan denken als Van der Maelen nog eens van zijn gat maakt tegen de oppositie ... liefst tegen de N-VA. En hopelijk denken de kiezers van de stad van het oudste manneke pis er nog aan, op 14 oktober e.k. link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=FL3LAMSM tekst voor als de link niet (meer) werkt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Business as usual bij de sossen.
En Dirkske maar aanvallen deze week tegen N-VA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ging Dirk lekker te keer deze week
![]() Ik hoop dat de slag hard zal zijn, kan niet hard genoeg zijn.
![]() |
#4 | |
|
![]() Oei... En De Chou zijn ze in Geraardsbergen ook al kwijt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is hier eigenlijk mis mee ? Als er problemen zijn dat ze dan de aanstelling weigeren. Uiteindelijk kan ze haar vriendje enkel voordragen maar ze heeft zelf niet de bevoegdheid om hem zelf aan te stellen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Kan je even voor de volledigheid zeggen wie 'ze' zijn?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je geeft af op iemand die haar vriendje LAAT benoemen. Ze is zelf niet eens gemachtigd om dat te doen. Je zou beter afgeven op de personen die het vriendje benoemen enerzijds en via achterklap er schandaal over spreken anderzijds.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is me niet duidelijk uit het artikel. Zo zie je maar welk gebrek er heerst aan journalistieke deontologie in onze pers. Mogelijk is het ook gewoon journalistieke luiheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De lijfspreuk van de sossen, de postjes en overheidsgelden verdelen onder de armen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je me even waker als de NVA met wetgeving komt tegen dit soort praktijken? En waarom denk jezelf dat dit nooit zal gebeuren? Stelen en graaien is géén linkse hobby in dit land. Zolang het eigenvolk is in een mooi pak, mag het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is het goed dat er af en toe eens wordt afgerekend met gevestigde waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(alhoewel ik er van overtuigd ben dat hij hoger is; maar ik zal dat niet "zo" stellen). Mijn politieke moraal zegt dat je geen partner (samenwonend of lat-relatie .. bla bla ...) voorstelt, als het in de wetgeving al voorzien is dat echtgenoten of familieleden niet mogen, en zelfs ook in andere omstandigheden. Zo iemand voorstellen aan een benoemingscomité of wat dan ook voor beslissingsorgaan, laat vanzelfsprekend een zweem van vermoeden dat dit op voorhand doorgesproken is; met compensatie voor de andere kant natuurlijk. D�*t, mijn beste vriend (niet letterlijk pakken aub) is niet mijn politieke moraal. En het is omwille van mijn politieke moraal, dat ik lid geworden ben van de N-VA !! Nu mag je me prijzen omwille van mijn superioriteit. .
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is er één politieker die niet aan "nepotisme" doet ? Waarom zijn de "kabinetten" een belgisch politiek verschijnsel dat niet uitgeroeid kan worden ? Nochtans vallen hier belangrijke besparingen te doen !
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Zou het niet kunnen zijn dat het vooral een rechts verschijnsel is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun linker en rechterarmen zeker?
![]() |
#18 | |
|
![]() Ben je wel zeker dat 'ze' bestaan in dit geval?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]Een deel onder hun linkerarm en een deel onder hun rechterarm.
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 januari 2012 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je me even wakker als de NVA met wetgeving komt tegen dit soort (zie topic) praktijken? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 januari 2012 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |