![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan er geen slot op "verkiezingen 2010 en regeringsvorming", bij gebrek aan hygiëne in de vorm van een minimum aan moderatie? Het is immers een vuilbak geworden van allerlei irrelevante rommel. Om maar iets te noemen: wat hebben de vermeende doodsbedreigingen aan het adres van Bas Luyten met die verkiezingen en/of regeringsvorming te maken?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() neen!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Is dit nu een vraag voor actievere moderatie ?
Die draden waar u het over heeft zouden evengoed bij binnenland kunnen staan, maar als u ze onzinnig vindt wat win je daar dan bij ? Ik heb wel al gemerkt dat sommige draden 2 keer voorkomen. Desalniettemin heb ik sterk de neiging om eerst hier te komen kijken. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een minimum aan moderatie zou er op zijn minst kunnen voor zorgen dat berichten die onmiskenbaar NIET over de verkiezingen 2010 of de regeringsvorming gaan, verplaatst worden. (voor mijn part te beginnen met deze draad, die eigenlijk in 'suggesties en mededelingen' moet zitten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds: het is wel leuk blijvend herinnerd te worden aan het wereldrecord .... (En er is al gepleit om een apart hoofdstukje voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nu, we zijn zelf niet zo gedisciplineerd ... daarom trek ik het me niet veel aan.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kan het ook echt niet laten om altijd te sneren, smiley of geen smiley. Mijn boodschap is evenzeer duidelijk. De topic op zich berokkent niemand schade. Het is mijn eerste entrypunt. Maar dat kan evengoed in binnenland. Er zijn forummers die alleen hier voorkomen en er zijn er die in binnenland blijven. Raar maar waar. Er is trouwens al een vote voor geweest en de uitslag was houden. Democraat als ik ben vind ik dus houden. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten het binnenkort toch terug openbreken. Laatst gewijzigd door giserke : 8 februari 2012 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Julien! Laat mo' eupe stoan! Da geld vliegt'ie toch sneller bojten dan da wij ze kunne printe ..."
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 8 februari 2012 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Slot op deze draad aub.