![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Islam verbieden | |||
Akkoord |
![]() ![]() ![]() |
14 | 50,00% |
Niet akkoord |
![]() ![]() ![]() |
14 | 50,00% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het begint toch erg te worden met die moslims. Blijkbaar verstaan die achterlijke religieuzen niet dat religie onderschikt is aan de wet. Ze moeten hun goesting hebben en degene die hen in de weg staan moeten opgeruimd worden. Er is maar één oplossing voor de Islam in België, VERBIEDEN!!! Islam is een religie dat de wet duidelijk overtreedt, bendevorming door het oprichten van religieuze milities met de opdracht om de seculiere staat te ondermijnen en om te werpen om als doel een islamitische staat op te richten. Dat alleen is genoeg voor een verbod. De enige oplossing voor de moslim bestaat uit 3 keuzes, voortvluchtig zijn of in de bak, moslim zijn afzweren of verhuizen naar het buitenland. De enigste oplossing die ik nog kan bedenken.
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() En vrouwen ook verbieden. Neen, doe maar ineens de mensheid. Er gebeurt altijd wel iets met exemplaren daarvan.
Mag een mens nog beslissingen voor zichzelf maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Stromingen, delen, onderdelen van de islam met een sektarisch trekje mogen zeker verboden worden...het geheel verbieden hoeft niet voor mij..
Maar het kaf moet van het koren...alles wat enigzins ruikt naar segregatie,politieke religie,fundamentalisme MOET standepede verboden worden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Er moet niks verboden worden; het primaat van de wet moet gewoon gerespecteerd worden. En daarvoor is de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische wet (voor zover deze nog bestaat) zegt dat ik mijn aangezicht niet mag verbergen in publieke plaatsen. Volgens jou mag ik dat dus wel als ik vertel dat ik een masker moet dragen van mijn Heilige Theepot? De wet zegt dat ik de arm(en) der wet niet mag aanvallen. Ik mag van jou dus wel neus- en tandenbrekende kopstoten uitdelen als ik vind dat ik zoiets moet doen van het Flying Spaghetti Monster? Tellen heiligen trouwens ook mee? of doen we het enkel voor de éne hooggeplaatste godheid?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dat allemaal om bankovervallers in nikabs tegen te gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ach 99% van de moslims heeft een leidende figuur nodig om hen door die jungle van tegenstrijdige 'verzen' te leiden....dus gewoon de 'gidsen' streng selecteren doet al veel..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() De Islam verbieden, dat overtreedt écht de wet (en ook de mensenrechten). Jullie racisme daarentegen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() De VMO is ook verboden. Dit heeft niets met racisme te maken. Ik tolereer geen fascistische en discriminerende religies.
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nazisme werd ook verboden, en kijk eens: http://ejbron.wordpress.com/2012/05/...us-mein-kampf/ Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Eens zien:
- Mohammedanen mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1) - Het is mohammedanen toegestaan om andere gelovigen als seksslaven te hebben (koran 4:23-25) - Anders- en ongelovigen worden principiëel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101) - Mohammedanen mogen geen andersgelovigen als vrienden hebben (koran 5:51) - Het is de heilige taak van mohammedanen om andersgelovigen te doden (koran 9:5) - Voor een mohammedaan is de enige 100% zekere weg om in het paradijs te komen het doden van andersgelovigen (koran 9:111) - Mohammedanen moeten andersgelovigen terroriseren (koran 8:12) - Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34) - Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4) - Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13) - Heel hoofdstuk 8, genaamd "De Buit", staat in het teken van roof en diefstal van andersgelovigen - Mohammedanen die de islam verlaten, moeten worden gedood (zoals onlangs weer eens pijnlijk duidelijk werd in Tunesië) (Boukhari 4:52:260) Ik zal vast nog wel het e.e.a. vergeten zijn, maar dit alleen al lijkt mij meer dan voldoende tegen onze wetten indruisen om de hele islam te verbieden, omdat het een totalitaire criminogene ideologie betreft die door de volgelingen ervan maar al te vaak in daden wordt omgezet. Tel daarbij op dat de mohammedaanse ideologie pertinent tegen integratie en assimilatie gekant is en in wezen een blauwdruk is voor het creëren van een staat in een staat, hetgeen we dan ook overal ter wereld telkens weer opnieuw zien aan de randen van het islamitisch verspreidingsgebied. Thailand, de Filipijnen, Nigeria, Soedan, voormalig Joegoslavië, overal zijn de volgelingen van mohammed bezig gewapenderhand staatjes in staten te creëren, daarbij gebruikmakend van excessief geweld en terreur. Niets duidt er dan ook op, zowel de huidige gebeurtenissen als de gehele mohammedaanse geschiedenis indachtig, dat het hier in Europa anders zal zijn. Geef de islam één vingerkootje en de hele arm wordt er vervolgens af gerukt.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dat groen floeren kleed moest ze het ook niet doen, maar ik hoorde dat ze verzot was op druiven!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar het klopt..het recht op godsdienstvrijheid en vereniging is niet onbeperkt.. |
|
![]() |
![]() |