![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De grootste levenskunst is een geliefkoosd onderwerp van filosofische discussie.
Ik denk dat ik ze voor mezelf weet en grotendeels bereikt heb. Maar waarom zou ik die gratis ter beschikking stellen aan een hoop volk dat er geen oren naar heeft, zozeer meegesleurd door de moderniteit en vergiftigd door de walmen van de graaizucht? Maar als jullie hier zo menslievend willen zijn, waarom niet? Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste levenskunst is je open te stellen voor een nieuw idee, waar onze eno2 in zijn egocentrisch leventje nog niet aan toegekomen is.
Noch alle anderen..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een persoonlijke aanval tegen iedereen dat heb ik nog niet veel gezien, je moet het maar presteren als Megatrol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De grootste levenskunst is zoveel mogelijk gezever in zo weinig mogelijk tijd produceren zolang mogelijk
en een andere (aangezien die tekst niet in mijn handtekening opgenomen wordt ![]() De grootste levenskunst is: zoveel mogelijk schulden opbouwen en die laten afbetalen door je kinderen Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet geniaal?
Citaat:
Overigens: die trollen zijn de microwezentjes, die heel wat intelligenter zijn dan jij. Laatst gewijzigd door harriechristus : 10 juni 2012 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De grootste levenskunst is...de megatrol uithangen
Voor wat mij betreft, ik heb geen schulden, ik ben dus totaal mislukt in de hoogste levenskunst waarin de banken en de naties zo in uitblinken, naast sommige individuën, meestal filosofen en dichters en kunstenaars. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2012 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt de macroreuzen.......die gaan we zelf in de verre toekomst bouwen.
Citaat:
Met name aan de filosoof harriechristus..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste levenskunst is evenwicht vinden: tussen werk en vertier, tussen nut en onnut etc.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |