![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://news.yahoo.com/teacher-fired-...opstories.html
http://abcnews.go.com/US/teacher-fir...ry?id=16205486 http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...andeling.dhtml Citaat:
hoe z eventueeel zwangr wordt , daa heeeft school ofgelooof geen moer mee te makne !!!! scheiding: staaty & gelooof !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, dat moet die school maar weten hee.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok , maaar ivf behandelng & gedragscode , zie nie wat verkeeerd is !!
het is immmoreel omù zulke te ontslaan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 april 2012 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u het partijprogramma van de N-VA nog niet goed gelezen heb. Of kunt u me misschien aangeven wat de standpunten op ethische onderwerpen als euthanasie, abortus en kunstmatige bevruchting zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik akkoord ga met de shit van vele confessionele scholen of zoals in dit geval hun ontslagregelingen, maar zij richten het onderwijs in, en zij mogen dan ook bepalen wie er al dan niet lesgeeft, zelfs als ze daarvoor dwaze criteria hanteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij ziet wel meer dingen die er niet zijn. Er schuilt een eersteklas katholiek in u.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het, je bedoelt mensen kunnen weigeren wegens hun godsdienst. Daar ben ik ook voor, er zijn al zoveel zaken waarom je iemand kunt weigeren en godsdienst en sociale voorkeuren mogen daar ook onder vallen. Als werkgever wil ik niet verplicht worden om een racist, homo, homohater, atheïst, duiveluitdrijver, moslim, katholiek of scientoloog te aanvaarden. Je mag volgens mij een voorkeur hebben voor een groep die binnen je eigen persoonlijke voorkeuren valt. bv, het is toch logisch dat : - een homo geen radikaal moslim wil aanvaarden - idem voor een atheïst of katholiek - idem voor een vrouwelijke werkgever die geen werknemer wil die niet voor vrouwen wil werken - idem voor een nachtwinkel die enkel pakistaanse familie wil aannemen - een marokaanse winkel die enkel marokanen aanneemt - kennis nederlands en andere talen - lingeriewinkel enkel vrouwen - installateur van beveiligingen geen roma zigeuner - enz Als blanken verplicht worden om buiten hun voorkeur te aanvaarden zal dit overal toegepast moeten worden, maar dat zal wel weer niet gebeuren wegens 'cultuur' en zo. In veel gevallen zou je verplicht zijn een ongeschikt iemand aan te nemen en dat kan niet de bedoeling zijn. Die sortering op persoonlijke voorkeuren gebeurt nu ook al door overbodige referenties te eisen, zoals 3 talen kennen en bepaalde opleidingen, op die manier wordt er nu voor-gesorteerd en dat vind ik ook niet goed want dan vallen er veel geschikte minder geschoolden uit de boot. Volgens mij is dit een belangrijke reden dat je zoveel een diploma nodig hebt, zo hou je allochtonen buiten zonder dat expliciet te moeten zeggen. Maar zo hou je ook goeie allochtone werknemers buiten en dat is evenzeer jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 24 juni 2012 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van het katholiek net ben je welkom in het GO, het stedelijk en proviciaal onderwijs, omgekeerd is dat helemaal niet zo evident. Probeer ook maar eens met een niet-katholiek diploma bij het katholieke net te solliciteren... omgekeerd is dat allemaal geen probleem. Allemaal met overheidsgeld. Vrouw ontslagen omdat ze in vitro bevrucht is? Ze hebben gelijk om ze met pek en veren buiten te smijten, er staan rijen hypocrieten te wachten om haar plaats in te nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vrouwen die denken dat zij baas zijn over hun eigen lichaam kunnen spelen, of dat zij recht op een privé-leven, hebben daar niets te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem eigenlijk? Als je wil werken in een confessionele school, dan ben je toch bereid ook mee te stappen in de confessie van die school. Of word je soms lid van een vereniging waar je totaal niets te zoeken hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Er is geen probleem, ik geef u gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Damn, heeft hij eindelijk eens gelijk dan is hij nog niet tevree. Ik sluit me aan, ze zoeken het zelf door ervoor te willen werken, dat heb je met godsdiensten hé. Zolang je eruit kan is het al ok voor mij, dan is er eigenlijk geen probleem.
|
![]() |
![]() |