![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dan heb ik het niet over de persoon die de afbeelding van de masturberende vrouw op de muur aan bracht; maar wel over die zelfverklaarde kunstpaus.
Oordeel zelf: http://www.deredactie.be/permalink/1.1536501 Heeft die vent nu werkelijk niks beters te vertellen. Stuur hem maar naar de logopedist om opnieuw te leren praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, als je zelf geen kunstkenner bent bent u niet in de mogelijkheid te begrijpen waarover Jan Hoet het heeft.
U spreekt van zelfverklaard kunstpaus, maar naar mijn weten heeft Jan Hoet zichzelf nog nooit tot 'kunstpaus' gebombardeerd. En uw uitlating over dat Hoet naar een logopedist zou moeten gaan is beneden alle peil. Heb je dan nergens vernomen dat Hoet van héél ver/diep is gekomen? Zijn leven hing aan een zijden draadje en hij is door het oog van de naald gekropen. Deze man is gewoon een oude zeer verzwakte man geworden. Maar dat mag hem niet beletten nog zijn mening over iets te vormen, en het mag hem evenmin beletten nog onder het volk te komen. Over het 'kunstwerk' zelf: het is zoals Hoet zegt: in verhouding disproportioneel. De manier waarop het gebracht is stelt niet veel voor, en de betekenis, een zelfbevredigende vrouw, is eigenlijk bijzonder vulgair. Neen, het is géén meerwaarde voor de Louisalaan.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dat krijg je als je stadsdichters afschaft ....
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, als ge Fabiola als referentie neemt, is Hoet inderdaad heel erg rad van tong. Zou Hoet Fabiola de profiteur haar kapsel kunst vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft wellicht een zeer hoog IQ en komt daardoor wat verward over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is Hoet net iets te hoog gegrepen, voor jou.
![]() |
#10 |
|
![]() Dat wat hij in zijn handen had was dus kunst, in tegenstelling tot die 'graffiti'.....????? En dat kunstwerk was niet disproportioneel ?????
![]() Ik ga morgen subiet een bril halen want blijkbaar zijn mijn ogen wreed achteruitgegaan in enkele minuten tijd.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 1 februari 2013 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet om de kunst op zich,maar om die gedrevenheid. En een joke was hem niet vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Man, als ik jou uitspraken lees, moet ik constateren dat ik nog geen één zinnig iets heb gelezen van jou hand.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunst moet begrijpelijk zijn voor het volk. Het raadselachtige kladwerk van de democraatjes is op zijn minst hypocriet te noemen.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 2 februari 2013 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik zou eerder zeggen dat niemand voor mij moet beslissen wat kunst is. Als het voor X kunst is, en niet voor Y, dan moet X niet zeggen van Y dat hij een kunstbarbaar is. Zo X dat wel doet, dan mag Y met evenveel recht van X zeggen dat die een kakmadam/meneer is.
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 2 februari 2013 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Als kunst begrijpelijk is - anders is het geen kunst - hoeft dat ook niet.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Neem anders het voorbeeld van poëzie : ik vind dat de grootste zever aller tijden, maar ik ga dat niet de stempel 'kunst' ontnemen. Idem voor opera, ballet, synchroonzwemmen, enz.....
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hem meegemaakt bi de oprichting van het Smak in Gent. Wat die vent gepresteerd heeft hebben er maar weinigen nagedaan. Ik vind zijn reactie op die muurschilderij juist zeer nuchter. |
|
![]() |
![]() |