![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
Bekijk resultaten enquête: Gaat het file record morgen sneuvelen? | |||
Yes we can! We gaan ervoor en ook ik moet de baan op en zal er dus mijn bijdrage doen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Yes we can! We gaan ervoor, maar ik zal er helaas niet aan meewerken ( verlof, thuiswerken, te voet, OV ...)! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Nee, het gaat niet lukken hoewel ik de baan op moet en dus mijn bijdrage zal leveren. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, het gaat niet lukken en ik moet de baan niet op dus zal aldus mijn bijdrage niet leveren. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste mensen,
Morgen wordt er aardig wat sneeuw verwacht. Dit lijkt me een buitenkansje om het filerecord van vorig jaar, 1275 km, te verbreken. Bij deze wil ik dan ook zo veel mogelijk mensen mobiliseren om dit record wat scherper te stellen. Gepensioneerden, mensen die verlof hebben, … gelieve morgen allemaal met de auto de baan op te gaan zodat we kunnen slagen in deze uitdaging en België om de wereldkaart te plaatsen. Wij danken u alvast voor uw inzet en medewerking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik heb een maand geleden voor morgen congé gevraagd voor de sneeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() het was wel in glas, maar het was geen bol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik moet om 12.00 in Brussel (allez, in Jette...) zijn. Wat denk je; om 05.00 vertrekken, of toch veilig spelen en 04.30 pakken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Vrijdag is WFH dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met de auto naar de unief gaan, in Gent de meest autovriendelijke stad? Ge zult zonder mee moeten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegentaks ==> goede berijdbare wegen... Niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een beetje een zowel een irrealistisch als onzinnige opmerking gezien de omstandigheden. Het is natuurlijk in de eerste plaats aan de automobilisten zelf om hun voorzorgen te nemen en zich aan te passen aan de situatie door vb hun voertuig uit te rusten met winterbanden en hun rijgedrag aan te passen. Zoals steeds zullen velen wederom de schuld afschuiven op de overheid bij ongeval, niettegenstaande het natuurlijk in de eerste plaats hun eigen verantwoordelijkheid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er een probleem als je met winterbanden rijdt ?
Voor mij alleszins niet. ![]() Best al dat strooigedoe afschaffen dan leren ze het wel. ![]()
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat mij wel onnodige tijd heeft doen verliezen was het gedrag van een aantal sukkelaars die niet in staat bleken tot een redelijk rijgedrag. Aan 20-30 waar je vlot 50-60 kan dat vreet toch aan je zenuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als diezelfde ontvanger van al die centen ons nog eens extra wil laten betalen voor nog maar eens een setje banden. We rijden al op asfalt dat op geen bal trekt en dan moeten wij ons er nog eens aan aanpassen... ![]() Volgt u trouwens dezelfde logica voor de onberijdbare fietspaden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik rij natuurlijk niet alleen en er zijn ook schoolgaande kinderen die fietsend naar school gaan. Voor hen misschien gewoon met een borstelwagen de sneeuw wegborstelen en in extreme omstandigheden wat zout strooien ( wanneer het erg glad dreigt te worden; ijzelvorming). Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 december 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Yeah buddy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Vermits de drek op de baan voor meer dan 90 decibel lawaai zorgt wanneer auto's harder dan 10 km/uur gaan kan het autoverkeer maar beter verboden worden vandaag.
|
![]() |
![]() |