![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zou Nederlandse politiek ook in het binnenland forum gediscussieerd moeten worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
14 | 53,85% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Veel wat er in Nederland gebeurt gaat de Belgen ook aan en vice versa. Bovendien spreken Nederlanders en Vlamingen dezelfde taal. Bovendien zijn er hier ook veel Nederlandse posters. Wat denken jullie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Het alternatief is een Forum:Nederland. In elk geval is de drempel om op "Buitenland" te klikken voor mij te hoog en bovendien verpruts ik eigenlijk al véél te veel tijd op dit forum in plaats van aan mijn cursus te werken
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste jaren is de belangstelling voor de Nederlandse politiek in Vlaanderen in grote mate gegroeid (Pim Fortuyn heeft daar zeker toe bijgedragen). Zelfs Vlaamse politici verwijzen te pas en te onpas naar Nederland. Er wordt voortdurend met Nederland vergeleken. Dat is natuurlijk geen slechte zaak: men kan altijd iets van de buren leren, en de drempel is heel laag daar we nu eenmaal dezelfde taal spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Goed idee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
P.S. Ik ben natuurlijk altijd bereid het beheer van een themaforum over Nederland of Nederlandse politiek op mij te nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 11 augustus 2004 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() 1 volk, 1 forumonderdeel
![]()
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyperken : 11 augustus 2004 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
politiek: binnenland politiek: Nederland politiek: internationaal ... ?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 12 augustus 2004 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |