![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie durft er nu reeds een gokje wagen in het voorspellen van de verkiezingsuitslag 2014?
N-VA op kop met.....% |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Vel ... Beer! Geen gokje van mij!
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() pi*10%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De NVA zal wat vooruit gaan, maar er zal spijtig genoeg weeral niets veranderen in den Belziek. Ge kunt U afvragen wat zin het heeft om nog te gaan stemmen.
Laatst gewijzigd door Stingray : 26 augustus 2013 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het al altijd geweest is denk ik, een hele hoop partijen die staan te schreeuwen: we gaan dit doen, we gaan dat doen, we gaan het veranderen en een grote groep kiezers zal daar naar goede gewoonte blijven in trappen mede ook daar zij naar alle waarschijnlijkheid, via die partij waar ze blijven op stemmen, aan een job geraakt zijn. Gentlemens agreement om dan te stemmen of is dat nu monkey business??
Om nu al een naam te kleven op diegenen die de verkiezingen 2014 zullen winnen, dat lijkt mij echt nog wel wat te vroeg. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon niet gaan. Er zijn interessantere zaken die dag. Kijken hoe spinnen hun web weven. Of een zeldzamere distelvink zien overvliegen in uw tuin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat is precies de verrottingsstrategie die de traditionele Vlaamse volksverraders toepassen, in de hoop dat mensen niet gaan stemmen en zo de NVA een kleinere overwinning bereikt. Voeg hieraan nog het idee van stemrecht toe (afschaffing stemplicht), en we zijn nog een stap verder achteruit.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is allemaal juist wat jullie schrijven maar daar gaat het mij niet om. Hoe denken jullie dat de stand zal zijn?
Ik denk dat de N-VA zo om en bij de 37 �* 38% zal zitten en het VB zie ik wel terug iets klimmen, 11 �* 12%. LDD, daar durf ik niet direct een cijfer op kleven en de rest mogen jullie zelf invullen. Zo kunnen we na de verkiezingen eens zien hoe ver we er af zullen zitten of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen maar Belgische? Nu goed, mede daarom dat ik liever zou hebben dat het Vlaamse politici zouden zijn. Voor de Belgische kunnen we in deze on-democratie toch niet kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik tracht liever beredeneringen te maken. En dan kom je er niet uit. Eén ding: in West-Vlaanderen zie ik inderdaad een succesvolle uitslag voor Crevits. Dat succes is enkel gebaseerd omdat de Vlaamse regering in haar geheel deze keer wel centen opzij zette (moest zetten) om ingenieurs toe te laten een inhaal beweging in gang te zetten voor de toestand van onze wegen. Dat succes is zeker niet gebaseerd op haar breed intellectueel vermogen, maar eer omdat ze zich graag kleedt in een white hemd. In ale andere provincies zie ik een vooruitgang voor de nva, simpelweg door de flaters van alle andere partijen. Overal zie ik de spa lichtjes verlies lijden richting communistisch gesplinter. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 augustus 2013 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() mijn voorspelling voor 2014 :
20% van de kiesgerechtigden veegt zijn/haar voeten aan de opkomstplicht en daagt niet op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De coward's way out. Het is dit soort defaitisme die ervoor zorgt dat er niets gebeurd.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed. We voldoen aan onze burgerplicht ( haha) en we gaan massaal stemmen op de N-VA. Kort daarna is de Vlaamse staat een feit. En dan? Kom me nu eens uitleggen wat er dan zal veranderen en beter zal gaan. Laatst gewijzigd door Ill Duce : 27 augustus 2013 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alwéér die verkiezingen. Ik ben die nu al beu.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie niets doet moet nadien niet komen janken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pfff die politiek en dat gezever. Ik breng mijn stem uit en daarna vullen we die verloren zondagvoormiddag in met een bezoek aan een indoor speeltuin. Dan hebben de kinderen er nog iets aan.
Als ik een prognose moet stellen dan denk ik dat NVA tegen de 40% zal gaan. Ik hoor zelfstandigen en ondernemers niet anders meer zeggen dan NVA, NVA en NVA. Ze moeten natuurlijk dan ook nog daadwerkelijk op NVA stemmen. Grote verliezers gaan volgens mij idem zoals vorige keer CD&V, SPA en Open VLD zijn. Ze hebben zoveel schandalen dat mensen het gewoonweg niet meer kunnen vergeten. En hoe meer die partijen over de NVA zeveren hoe meer stemmen er naar NVA zullen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gevraagd voor deze emmer stront die we nu hebben. Aangezien ik niet ga stemmen, heb ik dus reden te over om mijn muilwerk open te trekken. Als het sommigen hen niet aanstaat, dan staat het hen vrij om niet te luisteren of te lezen. |
|
![]() |
![]() |