![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel belangrijker in de GVA is dat K3 een nieuw album uitbrengt en de nieuwe kindercollectie van JBC voorstelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() gelukkig, ik vreesde al dat het om parlementairen ging
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, niemand vindt het abnormaal dat leefloners elkaar steunen. Ook al zit er een miniem verschilletje in de omvang van hun leefloon. Gelukkig verschillen leefloners op één punt niet: ze laten allemaal anderen voor hun leefloon werken terwijl zij lekker niets doen.
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pikant verhaal gehoord (anekdote?) : ik haal deze voormiddag mijn nieuwe zakenpartner af van de luchthaven. Hij vloog in business en er zat een minister naast hem (Croo junior). Tijdens de lange vlucht vroeg hij hoe het nu zat met de koning en die heisa over zijn jaarlijkse dotaties. En wat was het antwoord : dat een verhoging van de dotaties voor Albert al lang was afgesproken voor er nog maar een woord van op het nieuws was geweest.
Ik heb het zelf niet gehoord. Mijn zakenpartner weet ook niet dat ik op forums al dit hier zit. En hij zei dat niet om te lachen maar was doodserieus. Dan begin ik mij af te vragen welke poppenkast er gespeeld wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Die krijgen elk jaar opslag, maar daar zeggen de gazetten niets van.
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen wonder ook dat geen enkele regimeslaaf op jouw post reageerde.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongestraft de bevolking blijven voorliegen en bedriegen.... Herinner u Dehaene nog met de voorstelling van zijn bijzondere financiëringswet en de geveugelde woorden dat wij,Vlaanderen in casu er alléén maar beter van zouden worden.... En dit terwijl diegene die voor hem deze bijzondere financiëringswet had opgesteld,hem duidelijk heeft gewaarschuwd voor het feit dat deze wet bijzonder nadelig zou wezen voor Vlaanderen.... Natuurlijk niet,hoe zouden ze ook kunnen,ze maken zichzelf zo al belachelijk genoeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk uit naar een "andere" zakenpartner. Deze is van plan om u van één en ander, in het ongewisse te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoveel te beter. En dat onder regeringen zonder NVA. "Ze hebben er niks van gebakken", terwijl u toch wel een flink stuk taart in de koelkast heeft staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik woon samen met 200 gezinnen en ons verbruik ligt meer dan de helft lager ?! Wat steekt die vent allemaal uit zeg ? Zorgt die voor voldoende warm water voor de Zenne ofzo ?
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 21 november 2013 om 18:34. |
![]() |
![]() |