![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit las ik vandaag in De Standaard:
Citaat:
je zal maar een beginnende zelfstandige zijn, die iemand wil aanwerven. Als je dan logisch nadenkt over de risico's die je daarmee op je hals haalt ! Als het een iets oudere mens is, en na een jaar of vijf gaan de zaken slechter, dan valt er daar een kost op je kop waarvan je verdere leven wel eens armoedig zou kunnen verlopen. Wat willen die sossen eigenlijk voor een maatschappij ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ga als werkgever zeker al geen oudere in dienst nemen na wat die De Coninck uitkraamt.Spreken hun eigen volkomen tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ik zeg het nogmaals:Wij gaan nog hard lachen met die sossen voorstellen, wat een gezeik weer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit bewijst dat Monica De Coninck totaal niet weet wat ze aan het uitkramen is. De werkgevers zijn het hier als kotsbeu en zij gaat nog wat olie op het vuur gieten. Ik ben echt blij, superblij dat ik eind december van al dat gezeik van af ga zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand moet de dubbele pensioenen vd statutairen betalen. Probleem want niemand wenst die ondraaglijke kost te betalen. Dus gaan wij allen tenonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ten tweede, mocht het zo zijn, dan heeft een ex-werknemer van Ford minder bescherming dan iemand die toevallig bij dezelfde werknemer langer in dienst is kunnen blijven. Discriminatie dus. De enige juiste houding is: een werkgever die iemand kan aannemen: algemeen gejuich en aanmoediging anderzijds, een werkgever die het geprobeerd heeft, maar helaas op zijn bek gegaan is: hij heeft het tenminste geprobeerd; hij heeft zijn best gedaan; maar helaas ... we gaan hem/haar daarvoor nu niet lynchen, integendeel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Oude" werknemers ?
Bij BMW hebben ze in een van de fabrieken 2 lijnen waar uitsluitend ervaren "oude" arbeiders, technici & ingenieurs een écht team vormen. Het rendement is er 7 % hoger dan in de andere lijnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan nodig ik je uit om zo'n werknemer aan te werven, indien dat sossengeval uit Antwerpen ooit haar goesting zou krijgen.
Klein bier kan jij toch gemakkelijk aan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 22 november 2013 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leiarbeiter daarentegen. Dit word in Duitsland een systeem dat zich tegen hooggeschoolden keert en hier begint het ook al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |