![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Is de bub een echte partij of gaat het hier om een zeer geslaagde grap van een of andere politiek humorist?
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dikwijls gaat u uw belegen grap blijven herhalen?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om op uw vraag te antwoorden: zolang er nieuwe leden bijkomen, u begrijpt me wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
lidgeld betaald, naar een vergadering geweest, in real life ontmoet? driewerf
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik ken wel bepaalde personen die zijn gecontacteerd
![]() In wezen heb ik de nodige empathie om zowel de flamiganten als belgicisten te begrijpen, het hangt wel uiteraard af van de uitwerking. Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 augustus 2004 om 19:39. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BUB, da's eigenlijk bijna hetzelfde : een clubje van ouwe mensen die een grap wilden maken en die een nieuwe "partij" creerden : de BUB. Met als centrale boodschap "De unitarisme van België". Alsof dit boodschap nog een zin had........ Enfin, soit. Het verschil is dat de Franse medias toen veel over de candidatuur van Coluche spraken. Integendeel,geen enkele media spreekt van de BUB grap. Misschien is humor verboden op de RTBF of op RTL-TVI. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreekt hier iemand uit hetzelfde Bruxelles als dat van Hans van de Cauter?
![]()
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik concludeer dus dat Patriot akkoord gaat met mijn mening. BUB is dus wel een grap. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 8) Mais bon, on en apprend tous les jours.8) |
|
![]() |
![]() |
#20 | |