Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2014, 13:46   #1
discuz
Minister

Standaard Obamabezoek intimidatie

De Amerikanen tonen deze en volgende week wie de baas is:

Uw vriendelijke bezetter? In Nederland op de foto 8 Obama helikopters in formatie. Hier vlogen er net drie over.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  formatie.jpg‎
Bekeken: 93
Grootte:  88,9 KB
ID: 93336  

discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 13:54   #2
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Pfft, moeten wij nu in onze broek schijten of zo? Het is maar al te duidelijk dat Obama veel van zijn beloftes niet is nagekomen. Hij wint de Nobelprijs voor de Vrede terwijl Amerika op 't moment agressief oorlog aan 't voeren is en zich nog steeds moeit met zaken die hen niet aangaan, zoals bv. de huidige crisis in Oekraïne.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 14:14   #3
discuz
Minister

Standaard

Die kwamen dus van Wevelgem. Landing daar deze middag.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  Formatie Wevelgem.jpg‎
Bekeken: 112
Grootte:  110,3 KB
ID: 93337  

Oud 21 maart 2014, 14:28   #4
discuz
Minister

Standaard

Huisarrest voor de omwonenden, allemaal geen probleem.

Buren mogen alleen in nood hun huis uit

Citaat:
De stad Waregem liet gisteren weten dat iedereen die een van zes aangeduide straten (zie kaartje) woont, woensdagvoormiddag alleen in noodgevallen, te voet én mits een bewijs van woonst, het huis in of uit mag. Maar ook als ze hoort dat ze een hele voormiddag huisarrest krijgt, is Nadine niet onder de indruk. ‘Ik ben woensdagvoormiddag toch thuis, door problemen met mijn rug. En als ik had moeten werken, dan had ik zeker vakantie genomen.’

Net als veel van haar buren, beseft Nadine dat dit hét moment is voor die klusjes die al langer bleven liggen. ‘Ik ga mijn voordeur nog eens extra poetsen. En een Amerikaanse vlag hangen.’
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  Obama_-plan_zones_2.jpg‎
Bekeken: 96
Grootte:  364,9 KB
ID: 93338  

Oud 21 maart 2014, 14:53   #5
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
De Amerikanen tonen deze en volgende week wie de baas is:

Uw vriendelijke bezetter? In Nederland op de foto 8 Obama helikopters in formatie. Hier vlogen er net drie over.
Ben je zeker dat het allemaal voor Obama is?

Brussel zal gedurende 2 weken een belegerde stad zijn.
Dit niet enkel voor Obama, maar ook voor een Chinese delegatie die naar de EU-top komt en de panda's wil gaan bekijken.

Belgie mag enkele miljoenen aan belastingsgeld uitgeven voor de beveiligingen van verschillend politici uit verschillende NIET EU-lidstaten die naar de EU-top komen.

Het terreuralarm staat vanaf vandaag op het 2de hoogste niveau, voor 2 weken enkel wegens het grote aantal ministers en andere regeringsambtenaren dat in Brussel aanwezig is gedurende de volgende 2 weken.

Zelfs zonder de aanwezigheid van Obama zou het veel geld kosten.
Maar net dankzij de aanwezigheid van Obama nemen de Amerikanen een deel van de kosten over.

En die beestjes op je foto vliegen hier bijna dagelijks over.
Zelfs radarvliegtuigen zijn hier normale toestellen die landen en opstijgen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 15:02   #6
giserke
Banneling

Standaard

Als ik daar zou wonen, zou ik mijn oude discobar nog eens van zolder halen en buiten zetten.
En moet je dei trut eens horen "ik zal de Amerikaanse vlag uithangen" en dan dat Waregems boerken: ik zal mijn gazon eens extra harken.
Sjongejonge, het enige wa die Obama kan krijgen is ne schop onder zijn kont das alles.

Alhoewel zou ik me wel amuseren. Die domme flikken kloten.

Laatst gewijzigd door giserke : 21 maart 2014 om 15:08.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 17:03   #7
discuz
Minister

Standaard

Ook onze schoolkinderen worden ingelijfd.

Citaat:
De scholen die elk jaar het Amerikaans volkslied zingen tijdens Memorial Day in Waregem moeten standby zijn volgende week woensdag. Dat heeft de schepen van onderwijs ze gevraagd. In de Stedelijke Basisschool Guido Gezelle hopen voor de president van Amerika mogen zingen.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  School.jpg‎
Bekeken: 94
Grootte:  243,3 KB
ID: 93339  

Oud 21 maart 2014, 17:08   #8
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De leider van de vrije wereld komt op bezoek dus de hele buurt krijgt huisarrest
Oud 21 maart 2014, 17:39   #9
discuz
Minister

Standaard

Vlaanderen zou Vlaanderen niet zijn of er passeert toch zeker die dag net geen wielerkoers aan het Amerikaans militair kerkhof in Waregem?

Wielrenners moeten wijken voor Obama

Citaat:
Het bezoek van de Amerikaanse president Barack Obama zorgt voor kopzorgen bij de organisatie van Dwars door Vlaanderen. Obama gaat woensdag langs bij het Amerikaans militair kerkhof dat net langs het parcours van de wielerklassieker ligt. Door veiligheidsmaatregelen zal het voor de renners zelfs moeilijk worden de finish te bereiken. Het lijkt alsof we in een filmscenario zijn beland, zeggen de organisatoren.
Maar geen nood, de CIA heeft het nieuwe rijplan voor de wedstrijd intussen goedgekeurd.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  Koers.jpg‎
Bekeken: 99
Grootte:  161,3 KB
ID: 93341  

Oud 21 maart 2014, 17:42   #10
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

'Allez, iedereen, kleedt u allen netjes aan want den aap uit Amerika komt over.'

Jezus toch...

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 21 maart 2014 om 17:43.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 17:46   #11
mauste
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Als ik daar zou wonen, zou ik mijn oude discobar nog eens van zolder halen en buiten zetten.
En moet je dei trut eens horen "ik zal de Amerikaanse vlag uithangen" en dan dat Waregems boerken: ik zal mijn gazon eens extra harken.
Sjongejonge, het enige wa die Obama kan krijgen is ne schop onder zijn kont das alles.

Alhoewel zou ik me wel amuseren. Die domme flikken kloten.
Wat een mediocriteit alweer. België, centrum van de wereld voor een paar dagen en een handvol negativisten en anarchistische vaderlandslozen gaan door het lint! En een taalgebruik om van te snoepen: trut, boerke, zijn kont, kloten..
Zielig!
mauste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 17:48   #12
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

De arrogantie waarmee dat stuk onbenul Obama Europa komt bezoeken is degoutant.
Europa, het continent dat bestaan gaf aan het land waarvan hij nu president mag spelen.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 21 maart 2014 om 17:49.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 17:54   #13
discuz
Minister

Standaard

In Nederland nog meer pret.

Scherpschutter baalt van balkonverbod

Er wordt losjes een muur gebouwd, en er is een balkonverbod uitgevaardigd en ook de ramen moeten dichtblijven.

Balkonverbod in Amsterdam

Citaat:
In delen van de stad geldt een speciale verordening die het Amsterdammers verbiedt gebruik van hun balkon of dak te maken. Ook mogen er geen ramen openstaan.

Een aantal horecazaken zal niet open mogen. De Q-park-garage onder het Museumplein is vanaf zondagavond verboden gebied. Het plein zelf is niet toegankelijk terwijl de directe omgeving moeilijk bereikbaar zal zijn. Ook parkeren is in bepaalde aangrenzende straten niet mogelijk.
Bijgevoegde miniaturen

Naam:  Muur.jpg‎
Bekeken: 101
Grootte:  317,4 KB
ID: 93342  

Oud 21 maart 2014, 18:05   #14
discuz
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauste Bekijk bericht
Wat een mediocriteit alweer. België, centrum van de wereld voor een paar dagen en een handvol negativisten en anarchistische vaderlandslozen gaan door het lint! En een taalgebruik om van te snoepen: trut, boerke, zijn kont, kloten..
Zielig!
Mauste, trek uw ogen open. De leider van de vrije wereld gaat ons land met een bezoek vereren. Tot daar aan toe, Vlamingen zijn gastvrije mensen.

Maar een zogenaamde bondgenoot die met zeer uitdrukkelijk vertoon van militaire macht de boel een paar dagen op 'lockdown' zet, tot spijt van wie 't benijdt, die heeft een boodschap.

En die boodschap is: Vlaanderen, Amsterdam of Afghanistan, het zal ons worst wezen. Het is een dikke vette Fuck You in het gezicht van Europa. En zijt maar gerust dat heel dat circus ook met die bedoeling georkestreerd wordt.
Oud 21 maart 2014, 18:14   #15
discuz
Minister

Standaard

Geenstijl.nl, in hun eigen stijl zeggen het zo:

Kerntop 020: TOTALE LOCKDOWN. ALLES VERBODEN

Citaat:
Burgers mogen hun ramen en balkondeuren niet openen, en ook mogen ze niet op hun dakterras komen. Huisdieren en kleinvee dienen te zijn gechipt, ontwormd en gevaccineerd tegen rabiës, koepokken en mond- en klauwzeer. Bejaarden: idem. Bij huis- aan huis honderdprocentscontroles zullen specimen die hier niet aan voldoen worden geruimd. Toiletbezoek is toegestaan van 9:15 tot 9:45 en 20:15-20:45, maar alleen buiten de Ring en met gebruik van ten hoogste 4 (vier) velletjes WC-papier. Drie- of vierlaags maakt niet uit, daar is het protocol verder heel soepel in. Ademhalen is in noodsituaties geoorloofd maar alleen in door de neus, uit door de mond. Hyperventileerders worden onmiddellijk uitgeschakeld door één van de snipers. Dat verklaart ook het rode lichtpuntje op uw voorhoofd gedurende de hele komende week: u dient zich permanent beschikbaar te houden in het vizier van de u toegewezen scherpschutter. Op onttrekking staat totale lockdown van uw wijk en het tegen de muur zetten van tenminste vijf random geselecteerde buren. De volgende handelingen zijn per APV toegevoegd aan de Lijst Terreurdaden: nagels knippen, selfies twitteren, nadenken, minder dan drie of vaker dan twaalf keer knipperen per minuut, het dopje niet terugdoen op de lenzenvloeistof, doventolken, weten wie Brenno is, woekeren met Pinkpopkaartjes en bananen in 1 keer pellen in plaats van steeds de schil een stukje af te stropen tijdens het eten. Het veiligste zou zijn om alles en iedereen binnen de Ring gewoon preventief te verherexecuteren maar dat zal niet gaan want dat levert logistieke problemen op. Dus. Nog vragen? Mooi. Prettig weekend en we zien woensdag wel wie de lockdown doorstaan heeft.

Laatst gewijzigd door discuz : 21 maart 2014 om 18:16.
Oud 21 maart 2014, 18:33   #16
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Het is misschien ter verdediging van de Amsterdamse burgers. Stel U voor dat hij drones heeft meegebracht.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 maart 2014 om 18:38.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 18:33   #17
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Dat dat stuk uitschot in de VS blijft.
Oud 21 maart 2014, 18:34   #18
giserke
Banneling

Standaard

Zouden ze het appreciëren als we daar eens ons gedacht zouden gaan zeggen?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 18:38   #19
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Ook onze schoolkinderen worden ingelijfd.
Ik ben al jaren op zoek naar zo'n kleinere vlaggen om op mijn bureau te zetten, maar nog nergens gezien hier. Misschien de volgende keer als ik in NYC ben er eens voor rondkijken.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 18:41   #20
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik ben al jaren op zoek naar zo'n kleinere vlaggen om op mijn bureau te zetten, maar nog nergens gezien hier. Misschien de volgende keer als ik in NYC ben er eens voor rondkijken.
Dit model misschien. Dat zou ik nog wel buiten hangen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 maart 2014 om 18:44.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be