![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De Amerikanen tonen deze en volgende week wie de baas is:
Uw vriendelijke bezetter? In Nederland op de foto 8 Obama helikopters in formatie. Hier vlogen er net drie over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Pfft, moeten wij nu in onze broek schijten of zo? Het is maar al te duidelijk dat Obama veel van zijn beloftes niet is nagekomen. Hij wint de Nobelprijs voor de Vrede terwijl Amerika op 't moment agressief oorlog aan 't voeren is en zich nog steeds moeit met zaken die hen niet aangaan, zoals bv. de huidige crisis in Oekraïne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Die kwamen dus van Wevelgem. Landing daar deze middag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Huisarrest voor de omwonenden, allemaal geen probleem.
Buren mogen alleen in nood hun huis uit Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel zal gedurende 2 weken een belegerde stad zijn. Dit niet enkel voor Obama, maar ook voor een Chinese delegatie die naar de EU-top komt en de panda's wil gaan bekijken. Belgie mag enkele miljoenen aan belastingsgeld uitgeven voor de beveiligingen van verschillend politici uit verschillende NIET EU-lidstaten die naar de EU-top komen. Het terreuralarm staat vanaf vandaag op het 2de hoogste niveau, voor 2 weken enkel wegens het grote aantal ministers en andere regeringsambtenaren dat in Brussel aanwezig is gedurende de volgende 2 weken. Zelfs zonder de aanwezigheid van Obama zou het veel geld kosten. Maar net dankzij de aanwezigheid van Obama nemen de Amerikanen een deel van de kosten over. En die beestjes op je foto vliegen hier bijna dagelijks over. Zelfs radarvliegtuigen zijn hier normale toestellen die landen en opstijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als ik daar zou wonen, zou ik mijn oude discobar nog eens van zolder halen en buiten zetten.
En moet je dei trut eens horen "ik zal de Amerikaanse vlag uithangen" en dan dat Waregems boerken: ik zal mijn gazon eens extra harken. Sjongejonge, het enige wa die Obama kan krijgen is ne schop onder zijn kont das alles. Alhoewel zou ik me wel amuseren. Die domme flikken kloten. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 21 maart 2014 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Ook onze schoolkinderen worden ingelijfd.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De leider van de vrije wereld komt op bezoek dus de hele buurt krijgt huisarrest
![]()
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Vlaanderen zou Vlaanderen niet zijn of er passeert toch zeker die dag net geen wielerkoers aan het Amerikaans militair kerkhof in Waregem?
Wielrenners moeten wijken voor Obama Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() 'Allez, iedereen, kleedt u allen netjes aan want den aap uit Amerika komt over.'
Jezus toch... Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 21 maart 2014 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zielig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De arrogantie waarmee dat stuk onbenul Obama Europa komt bezoeken is degoutant.
Europa, het continent dat bestaan gaf aan het land waarvan hij nu president mag spelen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 21 maart 2014 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() In Nederland nog meer pret.
Scherpschutter baalt van balkonverbod Er wordt losjes een muur gebouwd, en er is een balkonverbod uitgevaardigd en ook de ramen moeten dichtblijven. Balkonverbod in Amsterdam Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar een zogenaamde bondgenoot die met zeer uitdrukkelijk vertoon van militaire macht de boel een paar dagen op 'lockdown' zet, tot spijt van wie 't benijdt, die heeft een boodschap. En die boodschap is: Vlaanderen, Amsterdam of Afghanistan, het zal ons worst wezen. Het is een dikke vette Fuck You in het gezicht van Europa. En zijt maar gerust dat heel dat circus ook met die bedoeling georkestreerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Geenstijl.nl, in hun eigen stijl zeggen het zo:
Kerntop 020: TOTALE LOCKDOWN. ALLES VERBODEN Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 21 maart 2014 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is misschien ter verdediging van de Amsterdamse burgers. Stel U voor dat hij drones heeft meegebracht.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 maart 2014 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat dat stuk uitschot in de VS blijft.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Zouden ze het appreciëren als we daar eens ons gedacht zouden gaan zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 maart 2014 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |