![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Politiek forum " kan beter herdoopt worden tot "Voetbal forum". Steeds meer krijgen we voetbal op ons teloor geschoteld en minder en minder politiek.
Begint serieus mijne frak uit te hangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gaat trouwens niet alleen over voetbal. Wat scoort beter op TV? "De Zevende Dag" of "The Voice"? Het antwoord zegt alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Dat lijkt mij duidelijk genoeg. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2014 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze met dat brood en spelen dan maar elders gaan zeveren. 't Zal goed zijn als die massahysterie achter de rug is.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 juni 2014 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opdat dat gedoe blijkbaar eigen is aan voetbal.Ik zie supporters van andere sportmannen of ploegen niet toeterend en brullend door de straten rijden....Je zou ook rap op de bon vliegen.
Ik hou als geen ander van een mooie wedstrijd maar dat carnaval er rond is er me ook te veel aan.Ik ben 1 keer naar zo'n groot scherm gaan kijken en ik vroeg me af of daar wel één iemand stond die interesse had in de sport zelf ? Geniet van je wedstrijd met je vrienden maar laat anderen gerust en dring uw gezeik niet op aan mensen aan wie een voetbaluitslag niet interesseert (want 'in tegenstelling tot wat de media je wil opdringen' zijn die er veel meer dan je denkt) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juni 2014 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen wat betreft de sport zelf maar Ja wat betreft het opgefokte gedoe er rond.Geniet van een wedstrijd maar respecteer ook de anderen.
Stel je voor dat we hetzelfde beginnen doen voor onze judoka's,boksers,biljarters,rallyrijders,hockey basket en volleybalploegen.....Zou je het dan nog zo weinig storend vinden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou natuurlijk helemaal anders zijn als het zich om vlaamse vlaggen zou handelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou exact het zelfde zijn. Maar als ge het zo opvat zouden ze niet enkel Belgische vlaggen moeten uithangen maar zo wat van over heel de wereld want hoeveel Belgen zitten er eigenlijk in dat 11tal? Echte Belgen hé, geen import buske stampers.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 juni 2014 om 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je daar problemen mee hebt, spijtig voor jou, leer er mee leven.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. En stuk voor stuk hebben ze daar allemaal sinds hun jeugd voor moeten knokken.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom niet allemaal natuurlijk, maar het belangrijkste is dat ze even zeer Belg zijn, of sommigen Vlaming, als een Courtois, De Bruyne of Mertens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanden Borre idd in het toenmalige Zaïre.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Nog een dikke 14 dagen en dan is het weeral gepasseerd, nog eventjes volhouden en dan wakker worden in een land dat geen regering heeft.
|
![]() |
![]() |