![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Arabische buren blijken niet zo betrouwbaar.
http://edition.cnn.com/2014/08/13/wo...html?hpt=hp_c2 |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Ze doen nauwelijks iets om ISIS te bestrijden. Ze liggen liever te luieren in Dubai of andere de rijke oliestaatjes. Ze laten de VS en Europa al hun problemen opknappen. Dan kunnen ze weer klagen over de bemoeinis van het Westen. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou een muur beginnen metsen rond Europa. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is door en door tragisch, maar dat is nu eenmaal wat oorlog met een mens doet.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die hele bevolkings explosie in Afrika, en midden oosten ontstond juist toen de westerse blanken daar spotgoedkoop dure medicijnen leverden om het sterftecijfer omlaag te brengen, en dit is gewoon onnatuurlijk. alles nu meteen stopzetten is beste, radicale boycot, kakkerlakken voeden en pamperen is niet natuurlijk in een mensapen biotoop, laten versterven en afsterven is natuurlijker en biologisch gezonder voor hen zelf daar, incl zwart india. Ja hoog tijd dat er een nieuwe leider komt in europa, een dromende kunstschilder met passie, geboren in een halfjoodse slum van oostenrijk bijvoorbeeld he. maw gewoon Wieroe als Grote Hindoe Nazi Katten fuhrer die een superieur Katten Kalifaatje wil stichten in delft. Vaak geloof ik nu dat Wieroe de reincarnatie van Adolf HItler moet zijn in zijn lage kaste slum kat gedaante omdat veel ideeen en teksten van mij uit het brein van Wieroe komen, vroeger maakte Wieroe ook elke ochtend mijn computer persoonlijk aan en hij zat mij dan staalhard aan te kijken, zittend op mijn computer bureau terwijl ik mijn koffie opdronk. Ik weet dat ik te dom ben en te onderontwikkeld om al die dingen zelf te bedenken die ik schreef in mijn twee miljoen woorden teksten en boeken. ja goed punt he, bye dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten |
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeilijke leefomstandigheden eisen nu eenmaal meer kinderen om de bevolking in stand te houden. In Europa lost men dat 'probleem' even met de multi-kul op. Lang zal het niet duren... Laatst gewijzigd door zonbron : 28 augustus 2014 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Idd. Punt is, voor ons is dat de gangbare levensstijl, die tenslotte het westen gemaakt heeft tot wat t is. Maar de wereld is veranderd en onze kinderen hebben een andere boodschap nodig... Alleen, ik en wss veel andere westerlingen met mij, willen onze kinderen niet opvoeden met haat en kortzichtige standpunten, zoals bvb veel moslims doen...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |