![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst ? | |||
0, want ik ben wél een watje |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
0-15 km, gauw even naar de bakker en terug |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
15-50 km, pendelverkeer of zo |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
50 + km, want ik ben een ijskonijn |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat Belgiê een fietsland is, en p.be'ers geen watjes even deze poll
![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() IN conzjé zijnde en nergens heen gemoeten, kan ik jammer genoeg dees poll niet invullen wegens niet van toepassing. De toestand voor morgen zal keuze 2,5 zijn (pendelverkeer zonder bakker)
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 4 december 2014 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 2,5 km doet ge niet me de fiets. Dat doet ge in uwen peignoir en uw sloefen
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent for president!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ut ut, die mens reed binnen, en hoort in de categorie 'watjes'
Laatst gewijzigd door koe de poing : 4 december 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 1998 voor het laatst gefietst op een toen 50 jaar oude Gazelle.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Worden die gazellen zo oud ? En hoe richt je die af zodat je op die beestjes kan fietsen ?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nu die buizen van de kader vervangt door neonlampen geeft ge nog meer licht...
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker bij de snelheid dat ik me voortbegeef ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Aanrader voor wie op de fiets door nat winterweer moet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het tellerke stond op een gemiddelde van 32 per uur(*), een gemiddelde waarbij het stoppen voor rode lichten meetelt
![]() (*) het vroor en het was donker, ik heb me dus wat ingehouden...
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Ik ga die vandaag niet invullen want binnen gebleven wegens ziekte.
Ik ben overigens geen snelfietser. 20 km/u haal ik vermoedelijk niet. Behalve bergaf dan.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb na twee jaar sukkelen zonder fiets mij begin dit jaar me een nieuwe kunnen aanschaffen..een MTB die eigenlijk bestemd is voor ruw terrein, met suspense (luchtvering), maar is wel streetware omgebouwd met spatborden, licht, teller, dubbelpedaal (click en gewoon gebruik).
Vorige fiets was een stadsfiets die mij op 1 of andere manier is ontstolen geweest, nog steeds niet teruggevonden na die twee jaar. Het rare is dat ik op ongeveer 3 km van werk woon en doe er plus a minus een dikke 15 tot 20 minuutjes over...en ja, twas koud maar goed ingeduffeld en dubbele wanten aangedaan..binnenwant snijdt met die kou wel er door, krijg er sneller bevroren handen van. Regelmatig kom ik ook mbr's tegen, enkele weken terug een bijna botsing door niet goed uit mijn doppen te kijken, lol...ff wat conflict enzo bijgelegd met sorry's Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 4 december 2014 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Normaal een km of 6, eergisteren eerder 8, gisteren dan weer niets, vandaag zit in, met stukken en brokken wellicht nipt boven de 10. Goede fietsverlichting, ik heb ook altijd wat op mijn hoofd, maar moet een nieuw paar handschoenen kopen omdat ze geen enkele handschoenen verkopen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe alle dagen 20km op 2 wielen. Alleen met de gortigste ijsgang zal ik overwegen de wagen te nemen. Maar dan offer ik nog liever een gag vrij op.
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Op een brommende fiets 🚲 zeker ?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.warmonbikes.com/allbikepogies zijn geld waard. |
|
![]() |
![]() |