![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Terroristen" jagen op Bart De Wever...en een paar andere toppolitici
Maar is dat niet legitiem nu Belgische troepen olv een NVA regering huishouden in Mali? Wat doen ze daar precies? Waarom evert Belgie materieel voor Serval en andere militaire operaties? Is de NVA medeplichtig? Is een strijd alleen gerechtvaardigd als Belgen het onderdrukken, gevangennemen en vermoorden van Malinezen en sommige van hun leiders faciliteren, en niet als andere strijders de oorlog op ons grondgebied komen voortzetten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terroristen jagen op iedereen, who cares.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Reacties op facebookwebsites van HLN, nieuwsblad enzovoort doen mij echt walgen. Wat is links toch weer verdraagzaam bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terrorisme is een verwerpelijke vorm van strijden. Een strijd kan op zichzelf gerechtvaardigd zijn, maar dat betekent niet dat de manier waarop dat ook is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is een oorlo voor Belgie een loterij zonder nieten? Een eenrichtingsweg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België redden brengt geen geluk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een land zonder eenheid , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 januari 2015 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee? Met een proppenschieter? Ze hebben er eerst alles aan gedaan om ons weerloos te maken en de meeste onder ons hebben zich daar aan laten vangen. Ik niet,... ik ben nog voorzien van wapens.
Laatst gewijzigd door Garry : 22 januari 2015 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat hij in jouw ogen de hoofdverantwoordelijke is, en daarom verdient om als eerst een kopje kleiner te worden gemaakt?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof we van jou iets anders verwachtten.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juichen dat de bange vlaam dit niet heeft kunnen stoppen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wordt Mali erbij gehaald, daar is toch nergens sprake van? Ik denk eerder dat we dit in de franskiljonse hoek moeten zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn al mooier gestorven...
![]() En zo een politieker in plaats van een gewone burger mag toch ook wel eens? Tenslotte zijn het die politiekers welke ons dat islamitisch gespuis door onze strot duwen. Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 januari 2015 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het tijd is voor een zeer open en transparant debat?
Zaaien ze hier angst uit, of is het serieus te nemen? Er kregen in het verleden wel meerdere politici doodsbedreigingen, maar ik kan aannemen dat dit vandaag anders is. Is het serieus te nemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bart moet nu tot inkeer komen en ons buitenlands beleid herbekijken. Terugtrekken m.a.w. en focussen op BE, konnen we maar Vlaanderen zeggen maarja 't is en blijft een opportunist he. Hoe dan ook, ik zou geen fuck inzitten als Bush of Sarkozy of een Rotshield het loodje legt. Maar van den Bart moeten ze wel afblijven. Ik heb er ook mijn mening over, maar als ze overgaan tot doden zijn er ergere figuren om achterna te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pech voor die terroristen want er staan para's aan de diamantwijken...
Antwerpen is dus veilig en BDW ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Een beperkt stuk van Antwerpen is veilig wil je zeggen?
Bij mij in de buurt lopen geen para's... |
![]() |
![]() |