![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mag zo'n knipoog naar iets seksueel of sensueel ? | |||
Neen ! Dik er over. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Neen, maar kom, net er over. Geen spel van maken. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, ochgottekes, 't is op randje, maar het moet kunnen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Zoiets moet zeker kunnen. Allez kom zeg. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 69,23% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maatschappelijk aanvaardbaar of niet ?
Een voor jou onbekend meisje, juffrouw of dame echt knijpen, dat is al wat anders dan zo'n affiche, vind ik toch. titel: ‘Wieleraffiche E3 Harelbeke is seksistisch’ http://www.standaard.be/cnt/dmf20150224_01546037 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 februari 2015 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() bijzonder flauw van beide zijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is altijd wel opvallend dat veel vrouwen die lid zijn van zulke vrouwenorganisaties zelf de schoonheid niet hebben meegekregen van moeder natuur.
Ondanks dat dit op zichzelf geen argument is is het wel iets om over na te denken. Zijn dit soort organisaties nu oprecht principieel, of is het toch meer afgunst? Want hoe je hier "seksisme" in kan zien is mij een raadsel, dan ben je toch wel heel erg aan het zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel de vraag aan het meisje met de mooie billen. Het ene plezier is het andere waard.
Het koersgebeuren interesseert mij niet. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2015 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat over iets maatschappelijks: is het aanvaardbaar om uit te pakken op het publieke forum, met iets dat een knipoog is naar het seksuele of sensuele ? We zijn akkoord, denk ik, dat de vrouw geen seksueel lustobject is, en dat vrouwen niet ongevraagd enz. zich alles moeten laten welgevallen. (femme de la rue). Maar mogen we knipogen ? Of is dit "Charlie moet dood" ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als de vrouw geen seksueel lustobject wil zijn
Wat denkt ze dan dat de reden is dat ze gevraagd wordt als bloemenmeisje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verontwaardiging komt uit brede hoek. Dus ook vanuit met wie je als blanke man of vrouw dagdagelijks mee te maken hebt. Charlie heeft hier niets mee te maken. Jij bent de topicstarter. Op de koop toe. Je zou beter moeten weten. Of ben je louter uit op wat goedkope heisa, om nadien je schup af te kuisen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die meedoet aan zijn eigen enquêtes is er op uit om andersluidende meningen te verdringen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had er écht de optie "Je suis Charlie" moeten bijzetten.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 24 februari 2015 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ochgottekes, dan gaan ze werk hebben want 99% van de TV-reclames zijn nog 'erger'
![]()
![]() |
#13 |
|
![]() Niet seksistisch.
Wel flauw en puberaal, maar niet seksistisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zijn graag lustobjecten.
Als ze het niet zijn, zijn ze feministen.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het nu seksistisch is of niet, doet niet bijster veel ter zake.
Het getuigt van absoluut slechte smaak, en dat alleen al verdient er een ontslag hier of ginder.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar eens tegen een vrouw dat ze je niet opwind.
Haar dag is om zeep.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit verwijst toch duidelijk naar de heisa omtrent de billenknijp van die ene renner vorig jaar. Lijkt me dus duidelijk een grap te zijn. Of het een goede is moet iedereen zelf maar uitmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() P.s. dat wil zeggen 'ergens bang voor zijn, met de schrik zitten, enz...'
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 25 februari 2015 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is "Charlie" vrije meningsuiting, zelfs al bevalt het sommigen niet, ofwel omdat het geen goede smaak is, ofwel om een andere reden. Je beledigt me wel, door jouw insinuatie van goedkope heisa. Want ten slotte geef ik jou ook de gelegenheid om jouw idee hier te plaatsen, èn te verdedigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |