![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez binnenkort (als ik een gietertje en van zo'n 5L bidons water heb) ga ik mij telkens wassen op het toilet, zal me hopelijk wat wc-papier uitsparen, én een veel properder poepke! hihihi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hou jullie op de hoogte ... !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je uw kont afgieten met een gieter?
Tjonge Koreaanse zijn raar.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Redelijk onorthodoxe manier om de woedoe te verrichten.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Bembem, de vrouwelijke Walter Michiels
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij hem was het andersom. Bembem doet haar badactiviteiten in de wc, Walter doet zijn wc-activiteiten in het bad.
![]()
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als je serieus water wil gebruiken na een toiletbezoek, zijn een sproeier naast het toilet (zoals in Dubai, ooit eens gezien?) of lota aangeraden. Ik heb nu een Lota van staal, zoals veel mensen zonder sproeier en waterafvoer, en er kan heus voldoende water in. ![]() Succes! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ga je daar precies mee schoonmaken en hoe ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je hebt hier nu al zoveel van je heu ... leven en gewoontes vrij gegeven, maar je kak- en pisgewoonten hou die aub voor jezelf. Je wc-papier draadje en hoeveel papier en op welke manier je dat er door draait was voor ons al voldoende. Wat is het volgende draadje? De kleur en de geur van je uitwerpselen, aub zeg.
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan: "A literary lady expressing to Dr. J. her approbation of his Dictionary and, in particular, her satisfaction at his not having admitted into it any improper words; “No, Madam,” replied he, “I hope I have not daubed my fingers. I find, however that you have been looking for them.”
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld de gecensureerde tetten op dat Picasso schilderij. Normale mensen bekijken dat Werk niet om tetten te zien eh. Ik spreek mee niet uit over bembem topics
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 20 mei 2015 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad soms is je er aan ergeren ook amusement. ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je geen natte doekjes in huis trouwens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, met net gekookte thee krijg je je rondel weer helemaal proper.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie hebben precies niet veel gezien van de wereld. En zij die het toch gewaagd hebben in den vreemde ter vakantie te gaan, hebben zich waarschijnlijk nooit buiten de terreinen van Club Med begeven. Anders zou geweten zijn dat een meerderheid dezer planeet zijn bilspleet en kringspier reinigt met de purificerende krachten van water.
Zo herinner ik mij een degoutante situatie in Bangkok in een goedkoop guesthouse vol met jonge Israëlische mannen en vrouwen (vraag mij niet hoe ik er beland ben want dat is een ander maar boeiend verhaal) die net drie jaar Palestijntjes pesten achter de rug hadden. De Franse toiletten waren volgepropt met gebruikte papieren zakdoekjes. De afvoer was niet berekend op wc-papier, laat staan zakdoeken. Op één van die hopen stront en papier prijkte zelfs een maandverband. Zonder uitzondering waren alle wc's verstopt. Kortom, dat peloton afgezwaaide Israëliërs waren er op anderhalve dag in geslaagd een complete faecale ravage aan te richten. Moraal van het verhaal: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben toiletten met 'n sproeier erìn. Ook in ziekenhuizen op de afdeling materniteit zijn er sproeiers in of naast de toiletten. En waarvoor dacht je dat de (vroegere) bidets dienden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |