![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er nu nog altijd mensen die hier intrappen?
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hem zonet een mailtje gestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zouden die zo dom zijn die epistels te verspreiden voor de lol alleen?
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van die reactie dat dit 'een belasting op domheid' is, maar ge zoudt het op de duur toch moeten aannemen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Uit een onderzoek van Itinera blijkt dat het vooral de oud LDD kiezers, die nu NVA of open VLD stemmen, zijn die erin tuimelen.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 mei 2015 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() "My geest zal worden opgeheven zodra je dit geld." ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 mei 2015 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal niks. Snel reageren, voor het geld weg is!
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee, dat waren gewoon lottowinnaars die hun prijzengeld aan vrienden en familie uitdeelden. Weinig kans dat ik daarbij zou zijn. Misschien Guinevere wel? Ik weet niet waar ze die slecht vertaalde mail heeft gehaald.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat gaat ge met het geld doen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uitdelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Staat erbij, blijkbaar van het internationaal gerenommeerd advocatenkantoor Outlook.
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Als je zelf het artikel gelezen had had je overigens gezien dat het om hele goede vrienden en familieleden ging, mensen die veel voor hen gedaan hadden, niet willekeurige vreemden. Dus mocht je nog twijfels gehad hebben (ik had jou toch beter ingeschat dan dat), dan zou dat wel heel duidelijk moeten maken hoe verschrikkelijk nep het aanbod is. Maar hé, kennelijk zijn er dan toch nog mensen die erin zouden trappen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 mei 2015 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Het leukste vind ik wanneer die scammers zelf om de tuin worden geleid:
http://www.419eater.com/html/hall_of_shame.htm Laatst gewijzigd door Het Verzet : 29 mei 2015 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken op zijn minst 1 die er zijn 2 voeten is ingetrapt.
Vol trots wist die te vertellen dat ie de Spaanse internationale loterij had gewonnen, 18 miljoen euro. En dat voor de luttele €900 aan transactie en taxen. Ontslag gegeven en al, hij ging terug naar Marroko. 3 maand was mijn toenmalige werkgever zeer vergevingsgezind, en mocht die terug beginnen...
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of 't zal voenken !!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 mei 2015 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn de goedgelovigen waar men de draak moet mee steken. Die scammers verdienen elke cent die ze hiermee ophalen.
![]() |