![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een leuke hobby
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pak een camera en ga op een andere manier jagen~!!!!
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor als ik nog eens geld teveel heb, een olifant en een neushoorn.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Allez. Hoe moeilijk kan het zijn om rond zo'n populair beest een magnetisch veld aan te leggen waarop pijlen afketsen ?
En het is dan toch ook perfect in no time uit te rekenen uit welke richting die pijl kwam ? ----> Return to sender. Voil�*. Alweer een paar dozijn jobs gecreëerd. Van Overtveldt noteer. Hi Tech Old Testament Wildlife Protection. Voor een tax shelter de eerste tien jaar wil ik er wel aan beginnen. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 29 juli 2015 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() super turbo uitschot
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik wist niet dat het zo'n bekende leeuw was".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp totaal niet welk plezier mensen erin kunnen scheppen om die prachtige wilde dieren af te maken. (ik kan dit niet jagen noemen. Jagen doe je als je ofwel het bosbestand onder controle wil houden en/of je in het jachtseizoen wild wil eten).
Je knalt toch niet zomaar zulke prachtige dieren omver voor de LOL???? Dan nog met valse listen en illegale praktijken... maar dat maakt in feite al niks meer uit, het blijft sowieso een vreselijk iets. En dan poseren bij het lijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha met pijl en boog.
Ik heb net op de radio gehoord dat die idioot ondergedoken is.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de Graves die het meest botst met een safari, het zal eerder mijn bloeddruk/VKF zijn die me platlegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...content=nieuws
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hopelijk is hij zijn voltallig cliënteel kwijt.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een paar sneden in zijn lijf, dat ze zijn bloed goed ruiken... ![]() Dan komen ze er allemaal op af, leeuwen, hyena's, gieren... ![]() Dat zou een gepaste straf zijn voor deze sadist, die al zijn hele leven dieren kwelt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Koel, de publieke schandpalen zijn terug. Waar zijn mijn eieren en rotte tomaten...
Nooit kunnen denken dat een tandarts godbetert ff 54000 dollar op tafel kan leggen voor zijn zinloos en inhumaan vertier Ik stel voor, als straf, hem te ontmannen. Met pijl en boog, uiteraard, door iemand met parkinson
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(de definitieve vulling, achteraf hier in België, kostte tweemaal minder)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 juli 2015 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |