Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2015, 17:15   #1
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard Onbekwaamheid van telenet helpdesk

Je houd het niet voor mogelijk.
Zijn allemaal Nederlanders die je aan de lijn krijgt.
Je houdt het niet voor mogelijk!Ze kennen maar dan ook niets op die helpdesk,laat staan wanneer je hulp krijgt.Voor mij is de maat vol!Minuten wachten voor hulp en die weten totaal echt niets!Wie pakken ze daar aan op telenet?Blinden?Doofstommen?
Telenet mag van geluk spreken dat er geen concurrentie is in Belgie!

Laatst gewijzigd door fabianen : 14 augustus 2015 om 17:19.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:17   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Je houd
Je houdt
jamaar, wat ist nu?
__________________
Hitler was een socialist.


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:24   #3
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.770
Standaard

excuseer? Was dat een persoonlijke aanval?
__________________
Hitler was een socialist.


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:28   #4
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
excuseer? Was dat een persoonlijke aanval?
Ja,op je taaluiting,en laat me verder mee gerust,want ik reageer hier niet meer op.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:29   #5
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.770
Standaard

als je zo bent aan de telefoon, moet je niet vreemd opkijken dat ze u niet willen helpen hé.
__________________
Hitler was een socialist.


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:34   #6
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.872
Standaard

Al die helpdeskers zijn niet allemaal techneuten ,
ze hebben vaak de website voor hun neus , en daar gaan ze op voort !!
Je kan ze dus vastlullen !!

Alhoewel , toen ik voor ons ma belde , tja , ik had alles al uitgepluisd , dus ....
dan kan je ze wel bijsturen , indien nodig !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:36   #7
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als je zo bent aan de telefoon, moet je niet vreemd opkijken dat ze u niet willen helpen hé.
Heeft niets te maken met taalfouten of wat dan ook.
Ze kennen echt amper iets op telenet.Iedere keer als ik geholpen wil worden moet ik eigenlijk hun helpen.En als ze het echt niet weten hangen ze gewoon op!En ze zijn Nederlanders allemaal!Maandloon?
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:41   #8
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.770
Standaard

bij telenet heb je feitelijk twee helpdesks: nummer één voor de leken die de pries van de modem toevallig hebben uitgetrokken en bellen om te zeggen "internet is kapot"; en een tweede voor de echte technische problemen.
Het is kwestie om rap voorbij die eerste te geraken (daar zitten enkel mensen die zo'n flowchart vragen stellen) Gewoon direct als je ze aan de lijn hebt zeggen: "ja ik heb dit probleem, ik heb dit dit dit dit en dit al geprobeerd, niets werkt. Verder zie ik dit dit dit dit en dit. O ja en dit dit en dit werkt wel, dus is het zeker niet dat en dat. Ik vermoed dat het ligt aan dit dat en nog iets anders." Vooral de nodige technische termen ertegengooien. Met wat geluk zit je binnen de twintig seconden bij een technische mens.
__________________
Hitler was een socialist.


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:49   #9
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard

Aub zeg.Al goed dat Telenet geen concurrentie heeft,anders was ik in 3 seconden naar honderd vertrokken.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:50   #10
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Aub zeg.Al goed dat Telenet geen concurrentie heeft,anders was ik in 3 seconden naar honderd vertrokken.
telenet heeft concurrentie. Dus doet u gerust
__________________
Hitler was een socialist.


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 17:55   #11
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
telenet heeft concurrentie. Dus doet u gerust
Ja,wie?Prijzen?
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 18:00   #12
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
telenet heeft concurrentie. Dus doet u gerust
Ik werd gewoon opgehangen juist.Gewoon foert!Dat is tegenwoordig telenet!Ikke en er is geen concurrentie in de straat!
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 18:13   #13
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 16.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Heeft niets te maken met taalfouten of wat dan ook.
Ze kennen echt amper iets op telenet.Iedere keer als ik geholpen wil worden moet ik eigenlijk hun helpen.En als ze het echt niet weten hangen ze gewoon op!En ze zijn Nederlanders allemaal!Maandloon?
Ik heb in die 15 jaar dat ik bij TN ben nog nooit de helpdesk moeten bellen. Heb je dan zo"n speciale installatie?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 18:22   #14
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Fuck Telenet, stront amerikaans bedrijf dat de kabel heeft gestolen waar we jaren kijk en luistergeld hebben voor betaald en een raad van bestuur vol nva'ers heeft. Dieven !
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 18:30   #15
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.148
Standaard

SimpelSimkaart dat ik gekregen heb past niet in een 4 iphone,krijg een simkaart van een 6 ihone.10 tal keer vraag ik of dat voor een 4 iphone voorradig is.Geen probleem. hoor ik.Wat krijg ik toegestuurd?Blijkbaar weet niemand echter te antwoorden of er nog simkaarten zijn voor een 4 iphone!
Over naar Mobistar!Als er daar een probleem is direct geholpen!
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 15:27   #16
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
bij telenet heb je feitelijk twee helpdesks: nummer één voor de leken die de pries van de modem toevallig hebben uitgetrokken en bellen om te zeggen "internet is kapot"; en een tweede voor de echte technische problemen.
Het is kwestie om rap voorbij die eerste te geraken (daar zitten enkel mensen die zo'n flowchart vragen stellen) Gewoon direct als je ze aan de lijn hebt zeggen: "ja ik heb dit probleem, ik heb dit dit dit dit en dit al geprobeerd, niets werkt. Verder zie ik dit dit dit dit en dit. O ja en dit dit en dit werkt wel, dus is het zeker niet dat en dat. Ik vermoed dat het ligt aan dit dat en nog iets anders." Vooral de nodige technische termen ertegengooien. Met wat geluk zit je binnen de twintig seconden bij een technische mens.
Er is maar één technische dienst die telefonisch bereikbaar is. Het andere is gewoon een technische back office (telefonisch voor de klant niet bereikbaar). Nadeel is dat mensen bij het bellen de keuzemenu's negeren en dus zo bij de verkeerde dienst uitkomen.

Het is inderdaad wel zo dat de technische kennis aan de telefoon zeer beperkt is.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 15:45   #17
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.694
Standaard

Ik ben ook mijn carriere begonnen op zo'n helpdesk (Belgacom dan wel).
Nooit meer, ik ga nog liever beerputten leegtrekken met een rietje.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 15:51   #18
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Er is maar één technische dienst die telefonisch bereikbaar is. Het andere is gewoon een technische back office (telefonisch voor de klant niet bereikbaar). Nadeel is dat mensen bij het bellen de keuzemenu's negeren en dus zo bij de verkeerde dienst uitkomen.

Het is inderdaad wel zo dat de technische kennis aan de telefoon zeer beperkt is.
De mensen negeren de keuzemenu's he
Het zal nooit aan de keuzemenu's liggen natuurlijk ...
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 15:58   #19
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
De mensen negeren de keuzemenu's he
Het zal nooit aan de keuzemenu's liggen natuurlijk ...
Soms is het aan de telefoonnummer zelf
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 16:04   #20
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
SimpelSimkaart dat ik gekregen heb past niet in een 4 iphone,krijg een simkaart van een 6 ihone.10 tal keer vraag ik of dat voor een 4 iphone voorradig is.Geen probleem. hoor ik.Wat krijg ik toegestuurd?Blijkbaar weet niemand echter te antwoorden of er nog simkaarten zijn voor een 4 iphone!
Over naar Mobistar!Als er daar een probleem is direct geholpen!
In elke telenetshop overal te lande zal met de glimlach en onmiddellijk de foute sim kaart worden ingewisseld voor de juiste. Zo is toch mijn ervaring. Zo staat ook op de telenet site te lezen. Daarvoor moet ik geen 'onbekwame' helpdesk voor opbellen. Dat getuigt eerder van de eigen onbekwaamheid. Zeker na 10 keer vragen en het juiste antwoord 'geen probleem' te hebben gekregen.

Ik zie overigens het probleem ook niet. Er zijn maar 3 soorten sim kaarten en de microsimkaart die ook in de 4iphone zit is zo veel gebruikt en wijd verspreid dat die wel overal voorradig zal zijn.

Veel geblaat om weinig wol zo vrees ik.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be