![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ik hoop de 'goede' kant anders vallen we met zen allen uit bed. U weet wel, dat 'goede' kantje waar echt iedereen gelukkig met is. Het is iets raar de laatste tijden dat 'goede' kantje. Maar kom, laat ik niet afwijken van het onderwerp, al dat lakentrekken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2015 om 18:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() primauteit van de politiek
iedereen moet zwijgen en uitvoeren wat de heren beslissen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk nu toch eens logisch na aub.
Stel je hetzelfde voor met artsen ... Wie heeft er echt belang bij dat je een behandeling of consultatie terugtrekt van de ziekenkas ? De arts of psycholoog enerzijds, of anderzijds ... de patiënt ? En maar balken op de nva .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze dat wel doen, dan zouden ze zich op zijn minst geïnformeerd hebben bij de beroepsvereniging. Puur profileringsdrang van die NVA-leden in deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 30 oktober 2015 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Mensen die zich steeds ergens blijven opdringen waar ze niet welkom zijn, zouden best wel eens naar een psycholoog gaan....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten werd geen enkele kiezer opgedrongen om op deze of gene partij te stemmen.
Maar bij mijn weten, weet ik de uitslag wel. En wie verkozen werd, mag zich laten horen in het parlement. En moet zich niets aantrekken van politiek geïnspireerde psychologen die menen dat ze wel kunnen rekenen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dus kort samengevat : als er gesnoeid wordt in de terugbetalingen, wordt er geklaagd.
Als er zaken zijn die tot hiertoe niet terugbetaald werden, en nu wel zullen terugbetaald worden... wordt er ook geklaagd. Kortom : alles wat N-VA doet moet afgebroken worden. Zo'n domme oppositievoering gaat zich rap tegen die oppositie zelf keren.
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Een corporatistische vereniging dus.
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Met dit dossier in handen vallen er nog aardig wat zieltjes te winnen omdat:
Eén op drie Belgen lijdt ooit aan psychische stoornis http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/a...stoornis.dhtml Dit was reeds zo in 2014. Met deze regering aan het stuur en BDW zijn angstcampagnes in gedachte, zal de verhouding wel reeds 2,5 op 3 zijn. Het is dus niet echt vreemd dat de N-VA het laken naar zich toetrekt ... Maar de amateuristische aanpak doet me wat denken aan de laatste mobiliteitscampagne van het Antwerpse stadsbestuur. Laatst gewijzigd door lupus : 31 oktober 2015 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Het stoort mij gewoon dat er op ALLES, maar dan ook ALLES wat N-VA doet of niet doet, er kritiek komt. Intelligent oppositievoeren houdt in dat je niet alles bekritiseert, maar je beperkt tot wat echt een probleem is.
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als die bende nitwits dan niet eens de moeite kunnen doen om wat pure basis-gegevens op te snorren zoals de typische kost van een consult, dan moet je niet verbaasd zijn dat ze als sitting ducks afgeknald worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs al hadden ze dat gedaan vanuit het oogpunt om alles eindelijk eens in gang te zetten, dan nog had het maar zo logisch geweest dat ze op zijn minst wat basic dingen afgechecked zouden hebben met de beroepsvereniging in kwestie. Nu hebben ze gewoon kwatsch op een paierke gezet en ingediend. Als het slecht is, mag dat ook gezegd worden en dat staat voor mij los van de blinde haat die je bij velen ziet tegenover de NVA. Citaat:
Die 4 knuppels hadden dat perfect kunnen vermijden door simpelweg hun voorstel af te toetsen met die beroepsvereniging. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn meer dan genoeg psychologen lid van de nva, om te weten waar de klepel hangt.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn psychologen lid van de NVA, dus bijgevolg weten die 4 kiekens van de NVA alles wat ze moeten weten om een goed voorstel te doen? Blinde partijslaaf... |
|
![]() |
![]() |