![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Rijstepap met gouden lepeltjes & 72 maagden | |||
Waar !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Niet waar !! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Ik weet het gewoonweg niet !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
kan mij wat schelen !! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Eerst zien , dan geloven !! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Ze maken ons blaaskes wijs om ons bang te maken , en eventueel te onderwerpen !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Asjemenou ![]() |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Ik ga liever naar de hel !! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar het over geloof gaat , heb ik het hier geplaatst !!
Korte vraag: Rijstepap met gouden lepeltjes & 72 maagden van waar komt dat & hoe kom je daar op ?? Tja , je hoort dit vaak zeggen , wat hiervan denken ?? Sommige huiveren , sommige lachen er mee !! Maar goed wie het antwoord op mijn vraag ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ja ja cookie monster
ik denk dat het ontstaan is door veel lijden, honger en seksuele frustraties, jarenlang lijden in verdriet, armoede, eenzaamheid. Denk aan mijn celmanifest he Shri Rama Ka Desh, ja toen leed ik heel erg, 9 maanden eenzame opsluiting cel PI noordsingel. daarna 12 maanden gesloten psychiatrische kliniek, 2002 - 2003, dieptepunt in mijn leven, vernederend joh. diep verdriet kennen meer mensen dan je denkt. wat is het grootste verdriet van een miljonair??? ja dat zijn pik niet hele dag stijf kan worden zodat hij hele dag zijn goedkope 72 prive koelie slum hoertjes kan naaien en oneindig kan genieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lust geen rijstpap en wie wilt nu maagden.
Ge kunt beter naar de hel gaan, daar zitten de meisjes van plezier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Koran vermeldt bovendien nergens een aantal. De '72' is afkomstig van de volgende hadith: «Men hoorde profeet Mohamed zeggen: "De kleinste beloning voor de mensen van het Paradijs is een plaats waar er 80.000 dienaren en 72 vrouwen zijn, waarboven een koepel staat die versierd is met parels, aquamarijn en robijn, zo breed als de afstand van Al-Jabiyyah (een voorstad van Damascus) tot Sna'a (in Jemen)."» (Tirdmidhi) http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert32.htm#1.7.2 De verzen en hadith die het paradijs beschrijven moet men net zo min letterlijk nemen als de bij ons alom bekende spreekwoordelijke rijstpap die ons in de hemel met gouden lepeltjes zal geserveerd worden. Waar het in deze verzen en hadiths om te doen is, is het schetsen van de uitzonderlijkheid van de beloning die iedereen die in het paradijs terechtkomt te beurt zal vallen. Het bestaan in het hiernamaals zal overigens van een gans andere orde zijn. Toen de profeet bijvoorbeeld gevraagd werd wat er in het paradijs zal gebeuren met de uitwerpselen, antwoordde hij dat er geen uitwerpselen zullen zijn – het voedsel zal in het lichaam 'verteerd' worden tot 'muskus' die uitgeademd zal worden. Dus je anus heb je niet meer nodig.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 november 2015 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eeuwenlange verhaaltjes en sprookjes in overlevering verteld,
handig gebruik gemaakt door machtswellustelingen die op die manier het volk gedwee konden maken, en zichzelf verheffen tot halfgoden ... nuttig destijds voor veel zaken, maar het blijft oplichting. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Vanuit een woestijn klinkt dat als het paradijs
Wij zijn zo verwend geworden dat we niet eens geil meer worden van een onervaren maagdje. En bomma haar rijstpap is ook niet meer wat het was je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist , daar niemand met de bewijzen komt of zal komen opdraven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geen geiligheid, maar heiligheid.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie wilt er nu 72 vrouwen rond zich hebben? Goed zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
72 vrouwen en 80.000 mannen, allemaal met ne serieus stinkenden adem vanwege geen anus ? echt iets om naar uit te kijken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 72 maagden die het met jou doen omdat ze moeten is niets waard. Eén die het met je doet omdat je zielsveel van mekaar houdt dat is oneindig veel waard.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik ben uit vorm . Waar ik vroeger ganse nachten aan gaf ben ik er al op een uur weer uit. En dat is dan groot gerekend
![]() Extranautisme zekers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() doe mij er, zelfs in dat geval, toch maar ééntje met al behoorlijk wat gereden kilometers op de teller hoor ... dat voorzichtig roderen is overrated.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |