![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik probeer te achterhalen waarom de bezoldigingen en sociale lasten voor mijn bedrijf plots enorm stijgen gedurende het jaar 2012 om daarna terug gewoon te zakken tot hun normaal niveau. Heb heel de jaarrekening al doorzocht, heeft er iemand een plausibele oorzaak? Of heb je een idee waar ik de oorzaak zou kunnen terugvinden?
Alvast bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Kijk eens in de resultatenrekening naar de 62-klasse. Daar staan de bezoldigingen vermeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan je niet zomaar uit de jaarrekening afleiden. En om een en ander te interpreteren is maar nodig dan cijfers, zoals bv de aard van de aktiviteit.
De uitkering gaat blijkbaar samen met een analoge daling van het eigen vermogen. Wat niet direkt een probleem is omdat de financiele structuur er prima facie ok uitziet. Laatst gewijzigd door Conscience : 6 december 2015 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb gekeken naar de 62-klasse, maar daar wordt ik toch ook niet veel wijzer uit. Ik moet dit bedrijf analyseren voor een taak, en moet niet de precieze oorzaak vermelden als ik die niet kan terugvinden. Er moet gewoon een plausibele oorzaak gegeven worden waardoor de bezoldigingen en sociale lasten zo spectaculair zouden stijgen gedurende 1 jaar om het jaar nadien terug te zakken naar hun normaal niveau, iemand enig idee?
Laatst gewijzigd door Latriuz : 6 december 2015 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Uitkering aan de zaakvoerder - midden in het jaar - dus na winstbestemming - via tantième: een tantième wordt in hoofde van de zaakvoerder of bestuurder dan beschouwd als een bijkomend loon waardoor het aftrekbaar is bij de vennootschap. Verklaart ook de daling van het EV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe bedoel je? Het bedrijf keert elk jaar tantiemes uit en het eigen vermogen daalt niet dacht ik....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die moeten terug te vinden zijn in de 62-categorie. |
|
![]() |
![]() |