![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom is Adam vzmh niet de zoon van God?
Die had ook geen vader en zelfs geen moeder, als ik het juist begrijp. Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 februari 2016 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Adam is een creatie van god, geen nageslacht. Er was nog geen Maria om als vliegende fluit zwanger te maken nietwaar.
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Iemand op het forum zei het eens.
Jezus is het vlees geworden Woord. Ik zeg, Jezus was gezonden door het hoger plan en was als mens de beste filter die ooit onder ons heeft geleefd. Jezus tastte diep en zuiver in de kern dat wanneer hij sprak het zoals God himself zou gezegd zijn. Hij was voor op zijn tijd en dat werd dus ook zijn dood. But a quite profound story, een timmerman die het komt brengen. Een arbeider uit de lagere klasse. Het Woord heeft altijd onder het volk geleefd. De heilige geest (lees the force) vliegt naar waar zij betaamt te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Logisch redenerend als er een god (= onvoorwaardelijke liefde, dat is dus niet dezelfde als de uit een ziek immoreel menselijk brein ontsproten niet bestaande islamitische god die uiteraard net als de mens geen onvoorwaardelijke liefde kent) bestaat dan zijn wij allemaal zonen/dochters van god. zijn wij allemaal god. Trouwens jezus zei. "Wa dade ik kan, da kunde gij ook". M.a.w. Ik ben niet specialer of meer dan gij. Wij, inclusief god, zijn allemaal 1. Allemaal hetzelfde, allemaal licht/energie. Schoon nietwaar.
Na onze dood, zodra we terug onszelf zijn (niet menselijk meer dus, ook geen man of vrouw meer, geen ras, geen religie, geen notie van tijd enz enkel licht/bewustzijn) weten we dit allemaal weer. Al diegenen die een nabije dood ervaring hebben gehad getuigen hier trouwens over. Pim van Lommel Nabij de dood ervaring Eindeloos Bewustzijn https://www.youtube.com/watch?v=QXJi3Z5IUIg Wat leert de islam nu guineverke ? Haat , angst, wraak, separatisme, hel en verdoemenis, moord en doodslag en vergeet zeker niet dagelijks te doen wat uw allahke van u vraagt (inclusief al eens een medemens koeioneren die uw allahke als niet bij de club horende catalogeert) of hij houd niet meer van u maar zal u vreselijk pijnigen, zodra ge dood zijt evenwel want daarvoor kan hij dit zelf niet maar heeft ie moslims nodig om u te straffen, kapot te hakken te vermoorden. De koran is een perfect boekske voor moslims. Niet voor brave mensen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 februari 2016 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben enkel geestelijke vaders (m/v)
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 februari 2016 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hem misschien niet persoonlijk gekend, maar ken hem wel, en ik kan mij er aardig in inleven. Op één moment in de tijd verstond ik Jezus perfect. Toen wou men het zottenhuis bellen omdat ze dachten dat ik er nooit meer ging uitkomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is duidelijk.
Citaat:
http://www.onvoltooidverleden.nl/index.php?id=370 En hoe men te werk is gegaan: http://www.boek-plus.nl/charles-verg...eschreven.html |
|
![]() |
![]() |