Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2014, 09:12   #1
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard steun aan illegalen

Artikel uit de morgen
http://www.demorgen.be/binnenland/si...icht-a2095725/

Voor mij alvast een begin.
Nu nog de moskeeën (99%) en kerken (3%) die zich schuldig maken aan het steunen van illegaliteit.
En de privé personen, advocaten, rechters, OCMW en gemeentebesturen,... uiteraard ook.
Per slot van rekening is dit boj wet verboden.

Iemand nog voorstander van deze misdadige praktijken of allemaal tot de jaren van verstand gekomen?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 09:37   #2
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Artikel uit de morgen

Nu nog de moskeeën (99%) en kerken (3%) die zich schuldig maken aan het steunen van illegaliteit.
En de privé personen, advocaten, rechters, OCMW en gemeentebesturen,... uiteraard ook.

Iemand nog voorstander van deze misdadige praktijken of allemaal tot de jaren van verstand gekomen?
2
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:34   #3
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Artikel uit de morgen

ook ergens bronnen van die percentages die je subtiel tussen haakjes zet? Of zuig je er maar op los?
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:39   #4
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Maar wat is er eigenlijk mis met mensen die een beter leven zoeken?

De Belgen verzamelden zich ook in Leopoldstad aan het Memling-Hotel. Maar hun intenties waren veel wreder dan het simpel zoeken van een beter leven.

Laten we niet hypocriet zijn. Dit is de moderne, geglobaliseerde wereld. Alle grenzen open, aub.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:43   #5
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Maar wat is er eigenlijk mis met mensen die een beter leven zoeken?

De Belgen verzamelden zich ook in Leopoldstad aan het Memling-Hotel. Maar hun intenties waren veel wreder dan het simpel zoeken van een beter leven.

Laten we niet hypocriet zijn. Dit is de moderne, geglobaliseerde wereld. Alle grenzen open, aub.
Niet als ik hen moet onderhouden en ook niet als mijn huis leeggeroofd wordt.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:52   #6
Klojo eerste klas

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Iets totaal naast de kwestie, maar aangezien er hier toch één DM-lezEr zit : ik zie bij elk artikel "0 reacties"...is dat bij jullie ook zo ?
Oud 21 oktober 2014, 13:27   #7
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Artikel uit de morgen

Er zijn geen illegale mensen, alleen debiele wetten die inteeltrassen produceren. Instroom van mensen uit Azië en Afrika biedt de mogelijkheid tot het creëren van mengrassen en moet dus absoluut gestimuleerd worden. Als dit niet volstaat, moeten gedwongen huwelijken overwogen worden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 oktober 2014 om 13:27.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 13:30   #8
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Niet als ik hen moet onderhouden en ook niet als mijn huis leeggeroofd wordt.
Laat uw dochter met een Congolees trouwen en onderhoud de aldus bekomen kroost met uw geld. Op die manier draag je vrijwillig bij tot het stimuleren van mengrassen en de vooruitgang van de mensheid. Anders zal ik de Europese Commissie moeten adviseren om je centen nog zwaarder te belasten om onze nieuwe mengrassenpolitiek te bekostigen.

Vrijwillig als het kan, met dwang als het moet, is ons motto.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 00:13   #9
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
ook ergens bronnen van die percentages die je subtiel tussen haakjes zet? Of zuig je er maar op los?
Moskeeën cijfers volgens leden van de staatsveiligheid en eigen ervaring als OCMWraadslid. Kerken die effectief hulp verlenen zijn eerder zeldzaam, mede omdat zij geen binding hebben met de illegaal geïmporteerde mensen. Cijfer daarvan door bisdom Mechelen en wederom, eigen ervaring als OCMWraadslid...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 23 oktober 2014, 02:44   #10
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat de sossen de haathutten durven aan te pakken, de beschermde soort zijn immers 'verrijkers'.

Sikhs ja, dat durven ze wel, en Roma, niet mohamedaanse Roma.

De helden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 04:41   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik ben daar ook voorstander van. Grenzen zijn artificiële afbakeningen van de werkterreinen van verschillende maffiabendes die we staten noemen.

Maar er is natuurlijk een keerzijde. Als je de grenzen open zet, kan je wel geen "sociale" politiek voeren of je zou goed gek moeten zijn. Alle grenzen open kan enkel maar gepaard gaan met totale afwezigheid van "herverdeling". Inderdaad, zo niet ga je "herverdelen" aan de ganse wereld en gaat uw sociaal systeem naar de knoppen, omdat degenen die gedwongen worden het te financieren tot op het bot gestroopt worden door allen die vrij naar hier kunnen komen met opgehouden handje. Grenzen open en geglobaliseerde wereld is enkel maar compatibel met afwezigheid van sociale herverdeling. Twee aspecten van "vrijheid" (liberalisme): je kan niet vrij zijn, maar anderen dwingen om U te financieren he.

Iemand die naar hier komt, zou dat totaal vrij mogen doen, maar zou hier dan ook enkel maar kunnen bekomen wat hij/zij door wat hij zelf levert, kan ruilen (arbeid, eigen bezittingen, ...). Het enige probleem dat dat laat, is dat er wat van de kostbare openbare ruimte moet opgeofferd worden om favelas op te laten construeren. Maar dat is niet zo hopeloos: tenslotte volstaat het om wat storten ter beschikking te stellen.
Oud 23 oktober 2014, 04:43   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Laat uw dochter met een Congolees trouwen en onderhoud de aldus bekomen kroost met uw geld. Op die manier draag je vrijwillig bij tot het stimuleren van mengrassen en de vooruitgang van de mensheid. Anders zal ik de Europese Commissie moeten adviseren om je centen nog zwaarder te belasten om onze nieuwe mengrassenpolitiek te bekostigen.

Onze nieuw-fascistische Leider is daar weer zulle, met zijn dwang-Übermenschen.

En hij snapt niet dat hij hier weer het klassieke racisme en sexisme aan 't voeden is: een Congolees, dat moet je blijkbaar onderhouden want die kan niet voor zichzelf en zijn nakomelingen zorgen. En uw dochter, 't zijde gij die gaat bepalen met wie ze trouwt, zoals bij de gebaarden.

Eigenaardig dat we niet kunnen lezen dat die superieure mensen economisch zo productief zijn dat ze hunne ouwe inferieure inteelt-pa zouden kunnen onderhouden, he. Nee, het moet weeral de inferieure inteelt-blankmensch zijn die mag travakken om het superieure mengras dat economisch niet voor zichzelf kan zorgen, te onderhouden

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 oktober 2014 om 04:50.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 05:27   #13
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Eigenaardig dat we niet kunnen lezen dat die superieure mensen economisch zo productief zijn dat ze hunne ouwe inferieure inteelt-pa zouden kunnen onderhouden, he. Nee, het moet weeral de inferieure inteelt-blankmensch zijn die mag travakken om het superieure mengras dat economisch niet voor zichzelf kan zorgen, te onderhouden
Man man ik heb zo eens stage gedaan bij gepensioneerden!
Ik ben Vlaming, maar ik heb een degout aan standaard Vlamingen.
Mensenlief! Als die oud worden is dat echt een blok aan uw been.

Ik hoop dat de sociaal economische afbraak voor de huidige nva lieden later duidelijk wordt... als ze nu al zaagden....
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 06:17   #14
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Man man ik heb zo eens stage gedaan bij gepensioneerden!
Ik ben Vlaming, maar ik heb een degout aan standaard Vlamingen.
Mensenlief! Als die oud worden is dat echt een blok aan uw been.
Onze nieuw-fascistische zelf uitgeroepen Mein Kampf 2.0 auteur suggereerde het omgekeerde, he. Dat die "gepensioneerde" de Übermensch verrijker-import ging onderhouden, in plaats van omgekeerd. Want zo Übermensch was die nu niet om voor zichzelf kunnen te zorgen....

Citaat:
Ik hoop dat de sociaal economische afbraak voor de huidige nva lieden later duidelijk wordt... als ze nu al zaagden....
Wat heeft dat daar nu mee te maken ?
Oud 23 oktober 2014, 06:33   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Moet lukken, ik heb dat nieuws ook net gelezen.

Hans Bonte is een schandknaap voor de lokale muzels. Een waterdrager, een dhimmie van ongekende klasse.

Rekruteringskantoren voor Syriêstrijders, Theehuizen met drugsgerelateerde delicten, koranscholen met extralegale matruskaanse situaties, da mag allemaal.
Maar O wee dat als een groep mensen waar men in Vilvoorde zelden iets van merkt uitgezonderd in de positieve zin een paar illegalen eten en verzorging bied.

Maar ik begrijp het wel. We weten allemaal op wie Bonte rekent als het op stemmen aankomt, en het zijn niet die paar dozijn Sikh.

En natuurlijk, wat zou het resultaat zijn als de moskee een maand de deuren moet sluiten wegens illegale praktijken.... Relletjes om mee te beginnen, iets waar burgemeester Bonte wel ervaring mee heeft. Rennen kan ie wel als er een stel jongeren op zijn hielen zitten.
Oud 23 oktober 2014, 09:25   #16
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hoeveel doctoraten had u ook alweer ? Ik ben de tel kwijtgeraakt.
Oud 23 oktober 2014, 09:45   #17
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Onze nieuw-fascistische Leider is daar weer zulle, met zijn dwang-Übermenschen.

En hij snapt niet dat hij hier weer het klassieke racisme en sexisme aan 't voeden is: een Congolees, dat moet je blijkbaar onderhouden want die kan niet voor zichzelf en zijn nakomelingen zorgen. En uw dochter, 't zijde gij die gaat bepalen met wie ze trouwt, zoals bij de gebaarden.

De man geeft naar eigen zeggen als PVDA-er adviezen aan CEO's.
Hoe zien die adviezen er dan uit ?
Iets in de aard van : schenk zo vlug mogelijk je bedrijf aan het volk ?
Hij heeft ook naar eigen zeggen tal van master diploma's, ik ben de tel volledig kwijtgeraakt.
Ik weet misschien niet veel maar als ik jouw teksten lees en ik lees die van Kallikles dan weet ik wel wie van de twee serieus aan het liegen is over de door hem behaalde academische diploma's.

Laatst gewijzigd door Pericles : 23 oktober 2014 om 09:45.
Oud 23 oktober 2014, 09:53   #18
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit niet volstaat, moeten gedwongen huwelijken overwogen worden.
Waar de man(en) beslissen zeker?
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 10:49   #19
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn geen illegale mensen, alleen debiele wetten die inteeltrassen produceren. Instroom van mensen uit Azië en Afrika biedt de mogelijkheid tot het creëren van mengrassen en moet dus absoluut gestimuleerd worden. Als dit niet volstaat, moeten gedwongen huwelijken overwogen worden.
Wat een belachelijke stelling
Laat het nu net de importrassen zijn die qua inteelt het hoogst scoren.

Wie illegalen huisvest of te werk stelt zou men beter met harde hand en immense boetes vervolgen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 11:54   #20
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wat een belachelijke stelling
Laat het nu net de importrassen zijn die qua inteelt het hoogst scoren.

Wie illegalen huisvest of te werk stelt zou men beter met harde hand en immense boetes vervolgen.
Cru gesteld maar wel correct.
2
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be