![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Door het vele kontlikken wordt aan onze bestuurders nu gratis toiletpapier uitgereikt om hun neus te snuiten.
Rome bedekt naakte beelden om Iraanse president Rohani toch maar niet te schofferen Uit “respect” voor de Iraanse cultuur en het geloof van de Iraanse president Hassan Rohani, hebben ze in Rome verscheidene naakte beelden bedekt in de Capitolijnse Musea. De Iraanse president Hassan Rouhani is deze week voor het eerst in zijn ambtsperiode op Europees grondgebied. Nu een deel van de sancties tegen het land zijn opgeheven, willen Europese ondernemingen zo snel mogelijk voor vele miljarden euro's zaken doen met Iran. Lees hier verder
#2 |
Banneling
|
![]() Nee.
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Dus u vindt het normaal dat alle standbeelden die enigszins naakt zijn bedekt worden omdat er een moslim van een beetje hogere rangorde op bezoek komt?
Wat als nu door deze binnenkort al onze verrijkers gaan eisen dat alle beelden bedekt worden?
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nee hoor ik spreek hier over onze bestuurders, zij die den boel besturen, echte leiders zullen pas opstaan na hetgeen op ons afkomt.
Maar bon ik zal de vraag anders formuleren voor diegenen die het allemaal niet zo goed snappen. Wat vinden jullie ervan dat ze beelden afdekken omdat een of andere pipo op bezoek komt?
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 januari 2016 om 15:45. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 januari 2016 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook best handig, geen papier nodig. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Doet er mij aan denken dat ik is naar Rome moet, om al die pracht te aanschouwen, voordat de moslisms overal de baas zijn. Dan worden die beelden geheid stukgeslagen.
Laatst gewijzigd door Odol : 26 januari 2016 om 19:08. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die moslim schoft niet het fatsoen had zijn hoofdeksel af te zetten uit respect voor onze cultuur.
Wij moeten meer kerncentrales zetten, als noodoplossing in het begin van de grote omschakeling van fossiele brandstoffen naar elektriciteit. Dan kunnen ze ginds in Arabië verrekken, af en toe zullen we eens voedsel droppen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Hier gaat het om:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - all 'bout the money !!
So , Money talks and that's all that matters !! ![]()
![]() |