![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is slim bedacht vind ik.
Roep je marionet uit tot 'machtigste vrouw', dan gelooft het gepeupel zeker dat ze autonoom handelt en al haar beslissingen zelf neemt. ![]() Voorwaar zij is de machtigste der vrouwen, Witmans. Wanneer zij een beslissing neemt, zegt zij daartoe slechts "wees", en het is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Drukazz : 8 juni 2016 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, "machtigste vrouw" Angela, wat gaan we hier aan doen?
Zoveel delicten pleegden migranten dit jaar in Duitsland Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 'titels' dienen om de politiek te beïnvloeden. In dit geval het protest tegen Merkel de mond snoeren. Ze volgde een 'order' die haar veel populariteit gekost heeft. En Duitsland dient nog te dienen om Turkije bij de EU te halen (of een verdrag dat daarop lijkt), ondanks de snelle evolutie richting islamitische dictatuur van dat land. Daarom dat Duitsland en de EU hun mond houden toen Erdogan zopas geleden de parlementaire onschendbaarheid afschafte! Volgende stap is de achtervolging van Koerdisch gezinde parlementairen en seculiere krachten. Merkel moet nog dienen, daarom een Angelsaksisch doe zo voort prijsje.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2016 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo werkt dat inderdaad. Ik noemde een beetje gewaagd Merkel een CIA asset tegenover een paar Duitsers. Tot mijn verbazing geen afkeurende reacties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Merkel heeft al heel veel verkeerd gedaan. Ik ben benieuwd hoe de Duitsers bij de volgende verkiezing zullen stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weiger zelfs nog een Duitse wagen te kopen. ![]() En laten we ze uiteindelijk de boetes eens gaan laten betalen voor snelheidsovertredingen want ... Sandie Shaw - Puppet On A String (1967) HD
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2016 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De erkenning door het Duits parlement van de Armeense genocide: een nieuwe zet op het globale schaakbord ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Merkel niet blij mee. Men laat nu al blijken dat het maar een tijdelijk obstakel zal zijn. Zelfs als de Duitsers niet willen en in het parlement duidelijke signalen geven in die richting, zal men toch hen (en Europa) pogen verplichten Turkije op te vrijen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 juni 2016 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 juni 2016 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, u las dat verkeerd.
Ik heb op huidig ogenblik een Duitse wagen en die had best een aardig prijskaartje. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Er bestaan ook foto's van een nog jonge, enthousiaste, Merkel in het Oost-Duitse leger.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt , ik moet da' mens gewoonweg niet ,
(en) , ik vertrouw haar letterlijk voor geen rotte fluit !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
|