![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Régina Louf die in de nasleep van de affaire Dutroux een aantal duistere pedofilie netwerken aan het licht bracht, werd destijds niet helemaal serieux genomen door oa de speurders en publieke opinie ... Wel ik begin stilaan te denken dat ze toch de waarheid sprak en het in de doofpot gestoken werd omdat het om machtige figuren ging (haar aanranders/verkrachters) ... Ook was het een andere tijdsgeest want nu zou het al minder pakken en zou men alleszins (denk ik toch) een echt onderzoek opstarten ...... Ja, nu met die recente pedo-zaak mogen ze dat toch ook wel weer oprakelen ook al is het mss intussen verjaard, no mercy yep
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder, tenzij mijn geheugen echt volledig faalt, heeft die mevrouw just niks aan het licht gebracht. Wat ik wel spijtig vond en vindt, want mocht Albèrke den tweede in zo'n sfeertje betrapt zou worden, het zou er leuk uitzien. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 juni 2016 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet waar hé. Als ge geen nieuwe complottheorie kunt verzinnen, laat het dan maar. Een 30 jaar oude oprakelen, waar is dat nu voor nodig? Na 30 jaar is er niets, maar dan ook niets bovengekomen wat haar gelijk geeft.
Regina is een klassiek geval van een mythomane. Een gestoord geval dat alles verzint en het ook nog zelf gelooft. Aandacht trekken is haar enig motief. Wie is er nu zo dom om daar nog in te trappen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals De Bende Van Nijvel: een blinde kan zien dat het De Staercke en Haemers waren, maar het is gewoon mismeestered door allerhande mislukte onderzoekers.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al zou het om een fantaste gaan, dan nog wijzen de feiten in de richting van op z'n minst één pedo-killer of zelfs serial-killer(s) die ondermeer de moorden van Carine Dellaert, Christine van Hees en Katrien De Cuyper op hun geweten hebben, + dat tussen 1973 en 1995 minstens 43 kinderen in BE verdwenen waarvan er later vermoord teruggevonden werden, niet koosjer allemaal als je het mij zegt: er is daar inderdaad 'iets' voor verantwoordelijk en dat iets is imo een pedofiel moordend netwerk .............. yep!
bron oa deze blog die verwijst naar uitzending van Zembla Imo doen ze er goed aan van die moorden te heronderzoeken, ditmaal dmv DNA, het is niet normaal dat ze die moordenaar(s) met rust laten, daar moet veel piston achter zitten, kan gewoon niet anders ......... Laatst gewijzigd door bembem : 28 juni 2016 om 03:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En last but not least: elementen in het onderzoek naar de moord van Carine Dellaert (het meisje dat toevallig in een beerput van een verlaten café werd gevonden) wijzen erop dat zij zwanger was geweest, er is maw mogelijkheid dat er zomaar baby's in de natuur geboren werden + verdwenen .. yep, dit is geen fantasie maar waarheid, ik denk serieus dat er 'ergens' in BE of elders grote mogelijkheid is dat dergelijke babies in gevangenschap opgroeien ergens in een kelder of gesequestreerd ofzo, zoals die pipo in Oostenrijk met dat gekidnapt meisje deed .. ik zou er in ieder geval niet van omver vallen moest zoiets/dergelijke netwerken ooit aan het licht komen, read my lips ... !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry dbbl
Laatst gewijzigd door bembem : 28 juni 2016 om 03:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zaak Dutroux (& C°, zeker weten) is geen 30 jaar geleden en daar zijn destijds heel wat ongeregeldheden gebeurd die 't daglicht niet mochten aanschouwen en stevig in doofpotjes weggestopt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() In de salons op Brussel Zuid neukte onze elite onze kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hadden dien amateur van een Dutroux nooit mogen aannemen om ons een paar kinderen te leveren... ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tes allemoale de skuld van den Amerikaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is veel plezanter om fantasierijke fabeltjes te vertellen en te geloven, dan te leven met de realiteit ... mensen als Dutroux en Régina Van Louf weten zoveel .. maar ze vertellen een beetje, en toch niet alles ...
en Steve Stunt springt in 't kanaal. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vertederd.
Zoveel bezorgdheid om mijn persoontje en om mijn partij. Toch zal ik je genadeloos op politiek vlak koppensnellen zodra ik daar de mogelijkheid toe zie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dutroux was een waal. Waarschijnlijk zelfs een sos. Zegt weer meer dan genoeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan hij op zijn twee oren slapen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN