![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zo simpel als het maar kan. Rol wat deeg uit, smeer daar een extreem dun laagje saus op. Gooi er wat kaas en een absoluut minimum aan garneringen op en het is klaar om te bakken.
Die tenten duiken nu overal op. Meestal uitgebaat door vreemdelingen. De garneringen zijn van bedenkelijke kwaliteit. Zelfs met gratis levering is het ook heel duur, als je ziet wat je krijgt. De bezorgers zijn niet echt vriendelijk te noemen. En toch bestellen de mensen massaal pizza's in zo een tenten. €12 voor een vel uitgerokken deeg met saus en een flinterdun schelletje hesp op. Dat is toch om te lachen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie betaalt er nu ook 12 euro voor een pizza? Meestal kun je al simpele pizza's bestellen vanaf minder dan € 6.
Richt je kritiek liever op de meeneempasta's die tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond schieten. Exorbitante prijzen voor een potje pasta met wat saus erover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan klagen de mensen dat ze niet rond komen. Ik stel voor dat die pizzatenten hun klanten de optie geven om gespreid te betalen. Tegen 17,5%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen moeten toch over alles zagen. Ga er eentje eten bij Testa Rossi in Vilvoorde en dan snap je het wel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() een harde koek waar de sauslepel es is tegengevreven , nee bedankt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pizzeria in de buurt gaat niet onder de €10 voor een pizza. En dat staat daar niet stil, tot mijn verbazing. Ze kunnen bijna niet volgen. De meeneempasta's zijn inderdaad nog perverser, maar het verschil is niet groot. Als je die prijzen ziet voor wat gekookte pasta met een lichte coating van chemische saus, het is eigenlijk ziekelijk te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan hier bijna overal een pizza margherita bestellen voor rond de zes euro, maar dan is het inderdaad wel alleen maar kaas en tomaten. Misschien is het bij jou anders, je moet er wel wat voor over hebben om in wereldstad Antwerpen te wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een restaurant niet vergelijken met de rommel die ze "gratis" brengen aan huis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kaas en tomaten op een hard stuk deeg... komaan zeg. €6? Tomaten uit blik kosten geen drol. En die kruimels bedenkelijke kaas. En dan denk je, ik ga extra hesp nemen voor 1 euro. Dan liggen daar 5 stukjes hesp op die nergens op lijken. En dan klagen de mensen over geld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dal zal ook wel gebeuren in de ontelbare kebabzaken. Waar zijn we toch mee bezig in dit land? Die vreemdelingen toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Snel klaar als je geen tijd hebt voor koken.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke grill heb jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Waarom is pizza zo populair?"
Omdat het lekker is tchen.. Ook is het normaal dat ze er meer voor vragen dan in de winkel, dat doen ze in restaurants ook hé. Demper jongen toch *shakes head* ![]() (Ik vind die bij Domino's best lekker, bij Giovanni ook, en die van Sharro mogen er ook wel zijn, enkel die van bij Pizza Hut vind ik geen goeie..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind pizza gewoon lekker
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 januari 2014 om 03:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bestelt gij uw pizza's in't Hof van Cleve ofzo?
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik koop mijn pizza in de Lidl en pas de garneringen een beetje aan. Superlekker en supergoed gegeten voor minder dan 2 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bloem, water en een eitje. De saus die je kan kopen is de grootste brol, ik gebruik in mijn sauzen veel kippenvlees |
|
![]() |
![]() |