![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb Joke Schauvliege een hand mogen geven !
![]() Wat is jullie hoogtepunt in jullie leven ?
Laatst gewijzigd door koe de poing : 29 juni 2016 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lezen, ongetwijfeld
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holy shit, met wat moet je dan uw handen wassen om ze weer proper te krijgen? Zwavelzuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg regelmatig 3 dikke kussen van een minister!
![]() Hij is namelijk mijn buurman, hehe. Maar dat beschouw ik niet als een hoogtepunt: het is in de loop der tijd "gewoon" geworden hoor. Hij komt hier weleens over de vloer , of hij vraagt of mijnen Albeir zijn vuilniszakken buiten wilt zetten omdat hij het zo druk heeft. Ook heb ik ooit eens zijn hemden gestreken, en toen hij in "de zevende dag" kwam, was ik trots: iedereen kon zijn perfect gestreken hemd zien! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: "HIJ" geeft altijd een attentie: dooske pralines, bloemetje, fles (dure) wijn.....niet dat "HIJ" profiteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe saai enz. maar die hoogtepunten situeren zich in de private en de familiale sfeer. Ok, ja, enkele in de professionele sfeer, waaronder dus ook het pensioen: de ultieme vrijheid. Een maand geen kloten doen en toch centen krijgen. Geen geblaas meer van bazen, geen gezaag van collega's en geen nukkigheid meer van ondergeschikten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Wat voor een schrok met uw lief zijn om dat een hoogtepunt te noemen?
Sorry maar kon deze echt niet laten nadat mijn ego zo strak als iets staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hemden strijken en vuilbakken buitenzetten ![]() Er ooit al eens aan gedacht dat hij u eigenlijk keihard uitbuit, madame de lakei van de vazal? Ge doet mij denken aan die masochistische flashers die ook geheel belangeloos het vuile werk bij de Pfaffs mochten opknappen. Gewoon omdat het Jean Marie en zijn roedel teven waren ![]() En dan gaat het nog om Ben Lawijts ... Volgens mij was hij zelfs zijn handen na het voederen van zijn twee zwijnen niet en pakt hij uw loezen daarmee dan eens goed vast. "Josianne, gij gaat wel ne kie mijn humme'ne strijke, eh, sjoe?" Ik ze hem het zo al zeggen, dat beta-parvenuutje, terwijl hij daarna naar de parenclub rijdt. Niet komen zagen als ge hem eens nodig hebt en hij u gewoon koudweg "niet kan helpen". Domme, domme, domme mensen. Laatst gewijzigd door Stormram : 29 juni 2016 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik hoop van ganser harte dat ge de avond ervoor aan uw lul hebt zitten trekken, 2 keer gaan schijten zijt, uw ketten hun snottebellen hebt afgeveegd, een deurklink of 20 hebt vastgepakt en dan stomweg zijt vergeten om uw poten al die tijd te wassen. Het zou u alvast héél erg vergeven zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt u versproken. Ze hebben je hier met je klikken en klakken buitengezwierd indertijd, terecht! Ik hoop dat ze het nu ook doen. Hoe zielig ben jij zeg.....triestig figuur. Echt he. Het enige wat jij kan is schelden, grof, boers en onbeschoft doen en zatlapperij verkondigen. Hoe hopeloos moet jij niet zijn: speciaal een nieuwe Nick aanmaken om toch een beetje aandacht te krijgen. Geen leven dus buiten dit forum. Sukkelaar! |
|
![]() |
![]() |