![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Duitsland : iemand zwaait met een bij rond, iemand schiet mensen neer, iemand steekt mensen neer en nu een ontploffing.
Allemaal gedaan door vreemden of asielzoekers. Gaat Merkel blijven zeggen...wir schaffen das? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Geen enkele Duister wil nog maar iets met Merkel te maken hebben dus ze hoopt misschien op een gangbang met jonge vluchtelingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Merkel " is die nog ernstig te nemen? negeer dat mens gewoon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoe kan nu 1 persoon denken voor een hele natie .... sta daar eens stil bij...dat= te gek voor woorden ...Merkel is een kutwijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja dus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat stasiwijf denkt zelfs voor heel Europa, nochtans is zij slechts een kanseliertje van Duitsland. Zij heeft dezelfde ideeën zoals haar voorganger Hitler. Alles muss kaput.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De kritiek neemt toe: de populariteit stijgt. Zulke feiten zijn slechts logisch in een dictatuur. Lang leve onze fluwele dictatuur.
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Allemaal onzin en gazette steekpenningen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Duitsers zijn dan ook slaafse volgelingen. Befehl ist befehl.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er in de loop van de geschiedenis voor minder neergeschoten dacht ik. ![]() Maar kom, als de Duitsers er gelukkig met zijn met dat 'Wir schaffen das' gedoe en het gevaar overspoeld de andere landen in de EU niet (twijfelachtig ![]() Natuurlijk moeten we even rekening houden met dat zij (Merkel) nog steeds met een trauma zit van wat Duitsland de andere landen in de EU/wereld een tijdje geleden aangedaan heeft onder de leiding van éne zekere Adolf. Misschien wil ze dat op die manier proberen goed te maken? Wishful thinking. Ze begrijpt wel niet dat ze het 'Paard van Troje' binnengelaten heeft of ze kent het 'verhaal' niet. Dus als die Duitsers nu al die moslims er gaan uitzetten en de Islam gaan verbieden dan hebben ze het weer gedaan denkt 'Zijne Hoogheid La Merkel'. Ik had wat anders verwacht van de Duitsers ... maar ze volgen haar braafjes ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2016 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Heel Duitsland en Europa moet op straat komen en hier halte toe roepen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2016 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mis dat hier: https://www.youtube.com/watch?v=pDHvwz0jRuw Laatst gewijzigd door Peche : 31 juli 2016 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politieke strekking waarvoor u een mandaat hebt bij hun vakbond zegt hetzelfde en voet nog ergere zaken uit. Hoe verklaart u die hypocriete houding?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wat zegt de vakbond dan? Wir schaffen das? Neen, dat zegt de vakbond niet. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 1 augustus 2016 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja dat zou best een massa volk zijn IEDEREEN op straat maar ik denk niet dat het zal gebeuren daar wij ons met enige 'graagte' laten overdonderen/overspoelen/ons alles laten afpakken met dank aan een bende Politici en leiders die het nog steeds niet willen begrijpen er een 'goed' oog blijven in hebben voor ze er uiteindelijk wat gaan aan doen. ![]() Wie kiest er nog voor zo een bende Politici bij een volgende verkiezing? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2016 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |