![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [font=Arial]http://marokkaanse.web-log.nl/index.log?ID=956584[/font] klik hier !!
![]()
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Merk ook op hoe ze dat onding afzet om met de camera te praten.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Een heel interessante documentaire eigenlijk!
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk bij momenten schrijnend hoe mensen daar mee omgaan, met het zien van zo'n ding... Mooi is anders maar allee
![]() Wel goe gelachen als dat hoofd zit te roken daar in het park ![]() Ze hadden er best wel wat verder in mogen gaan nog... zou nog een goed half uur durend programma kunnen zijn...
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik me nu wel afvraag eh. Op een gegeven moment vraagt die ene of ze nu een man is of een vrouw. Eh... bij van die gearrangeerde huwelijken, wordt er dan wel eens op dat soort dingen gecontroleerd of kunt ge uw sluitspier goeiendag zeggen als ge het verkeerde nummerke hebt getrokken
![]() no offence eh...
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 6 november 2004 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb maar 1 persoon gezien die echt een probleem maakte van die burqa, en dan nog 1 dancing waar ze niet binnenmocht (dresscode in een dancing is niet ongebruikelijk). Ik zie het probleem niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Een burqa hoort hier dan ook helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Komaan Musketo, nog ne post en ge zit aan duizend, freakske
![]()
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik zie daar geen problemen in , maar inderdaad als je wilt flirten , drinken , roken , dansen , plezier maken , etz etz....., dan moet je maar je kleren uit doen zo simpel is dat !!
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Weet u dan niet af van mijn dipperiode?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral die vetzak die zelf staat onnozel te doen zoals een kieken en dan de boodschap "doe normaal" probeert aan te brengen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Euh he he !! Zo bedoel ik het niet , Ik heb dat vanuit mijn eigen perspectief bekeken !! Je weet wel !! ![]()
![]() |