![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een Oilsjters oisaven werren der op nen auved sosissen gebakken.
As de maan zen vraa passeert oan t fornois, ziet'n da ze (gelek as gewoeinte) de tjoepkes van de sossisen snedj veer'n da ze ze op de penne leit. "Woarom doeje goi da foitelek elke kiejr ? ", vroagt de maan. "Awel", zeit de vraa, "da'k et foitelek nie weet. Mè ma die deed da vrieger altoit azoei en ik em da zoei van eer geliejrt. Mor woarom da ze da dee ... da weet ek foitelek nie". De volgende kiejr da da koppel bè eer moeder kwamp vroeg de vraa : "Maa, woarom snedje goi de tjoepekes van de sossisen veer'n da ge ze op de penne legt ? " "Awel", zeit de moeder, " 'k em doar oigenlek giejn gedacht af, a metjen dee da vrieger altoit azoei en ik em da zoei van eer geliejrt. Mor woarom... Wacht, ik roep op a metjen ", zoi de vraa. De groeitmoeder die bè eer dochter inwoeindjen kwamp van den trap en kreeg dezelde vroag veerengeschoeteld. "Giejn idee", zoi de groeitmoeder, "Das nog iet van a oevergroeitmoeder". "Allé", zeit denne maan, "naa moenek doar toch 't foine van weten". En ze trokken allevier nor t resthois woar da de oevergroeitmoeder verbleef. "Bomma", zeit de jongste, "weir vroagen ons af woarom da weir foitelek dè tjoepekes van de sossissen snoin' ?" . "Wadde ?", zeit de half-doeive oevergroeitmoeder. "WOAROM DA GE OIGENLEK DE TJOEPKES VAN DE SOSSISEN MOETJ SNOIN' ? " ... roept de groeitmoeder. Woarop da et aat vraken repliceert: "MOR KINTJ... BAKTE GOI NOG ALTET IN DA KLEIN PENNEKEN !!! "
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Die is echt geniaal, vooral omdat het de volle 2 minuten duurt om die tekst naar iets verstaanbaars te ontcijferen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k verstongda derect. Profiesejat, Paulus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zen van antwaarepe en khem da drekt verstoan.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik las den eerste regel en ik kende ze al. Maar daar kan de Paulus niks aan doen natuurlijk.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doe ik nooit! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertaling please!
![]()
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() West Vl: Wa zegge gi daore? Ik verston joender niet wé!
Limb: Ich kan nie zegge daa ich da begrijp Antw: Da emmekik na direkt verstoan sé. Gent: K'é vree hard moeite ghad omt te lejze, moar kvent ne vree wijzen tekst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Deze tekst is schitterend!
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lol!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() [font='Times New Roman'][font=Arial]Zie je hiedere ier an toefenen om twestvlams van de jieste plekke te doenne? He hoat noh lange bezig meuhn zin....
![]() ![]() ![]() ![]() [size=4]West-Vloandren [/size] [size=4]Rules![/size] ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |