![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit verandert allemaal op 1 juli: korting op stroomfactuur, verplicht alcoholslot, terug naar de rijschool, ...
Citaat:
Laat mij er ééntje uithalen: Wie rijbewijs haalt, moet na zes maanden verplicht terug naar rijles Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gouverneur
|
Die slipcursus? Geldklopperij! Ik rij met eigen wagen dagdagelijks sinds begin1973. Nog nooit geslipt. Rijden met verstand en niet met emoties of testosteron.
|
|
|
#3 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Rijden met verstand, kan ik u geen ongelijk in geven maar tegenwoordig ... Laten we het hoofd buigen over de slipcursus zelve. Ik wil het nut van een slipcursus zeker niet ontkrachten maar slipcursussen worden geleerd op wegen/banen waar in de meeste gevallen op enkele paaltjes na geen ander voertuig in de buurt is. Ik zie niet echt iemand een slip manoeuvre gaan uitvoeren op een volgepakte baan/rijweg/autostrade. De dato 09/10/2017 was er al een geschil over. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juli 2018 om 07:23. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Europees Commissaris
|
Maar ik vermoed dat bompa en bomma die hun rijbewijs bij een doos waspoeder hebben gekregen geen enkele extra verplichting opgelegd krijgen.
Onze overbuur heeft vrijdag bij het in z'n garage rijden bekan een fietser van de baan gemaaid. En 't was niet de eerste keer. En idd, de auto kan een moordmachine zijn. Maar komaan, dit is toch uitmelken hé. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|