![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Naar aanleiding van de eis van Voka om het WK stop te zetten eist Unizo een verbod op Voka. Volgens Unizo is het WK een reddingsboei voor vele horecazaken en kleinhandelaars. De eisen van de werknemers zijn volgens hun dan ook ongehoord. En niet enkel de eis om het WK stop te zetten doet alarmen afgaan bij de leden van Unizo. De almaar strengere eisen van de werkgevers aan werknemers op vlak van kennis, concentratie en flexibiliteit zorgen ervoor dat de horeca het alsmaar moeilijker krijgt. Mensen drinken na het werk steeds minder punten of zijn te moe om te gaan shoppen. Als Voka niet gaat beginnen milderen ziet het er slecht uit voor zo'n 40 % van de horeca zaken. Unizo stelt ook nog voor om het WK vanaf 2015 twee maal per jaar te organiseren.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koeien en kalveren aub!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een tweede bericht in dezelfde trend.
Denkt de draadopstarter dat zo'n lulkoek thuis hoort in dit forum ? Zelfs niet in k&k !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik zou ook opstellen kunnen schrijven over hoe de werknemer steeds meer tot een perfecte slaaf gekneed wordt, over die evolutie, van beheersing van tijd, de 24 uurs economie, het werken ook als we eigenlijk al genoeg hebben, ... of over waarom en hoe de horeca verandert, ... mocht ik dat al kunnen dan krijg je hier toch enkel didn't read beeldjes als antwoord dus maak ik gebruik van een andere stijl. Ze ligt u niet. Kan ik in komen. Uw belachelijke insinuerende titels liggen me ook niet maar ik zaag daar niet over.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis een verbod op werkgeversorganisaties!
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, weg met die werkgevers...
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je dan ook weer een punt!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |