![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zullen je kinderen maar zijn die je op dergelijke dagen naar een zwembad laat gaan om wat plezier en verkoeling te zoeken! Maar voor de rest is alles ok, en dat soort berichtjes getuigen enkel van "racisme" uiteraard... De zomer is begonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gezellig
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Zo'n kleine 15 jaar geleden heb ik de opleiding 'hoger redder' gevolgd. Tijdens de lessen stond de lesgever al stil bij 'hoe om te gaan met allochtone haantjes'. Zijn advies was dan ook heel simpel. Vraag hen tweemaal vriendelijk om hun storend gedrag te stoppen. Als ze niet willen stoppen bel je de politie en laat je hen verwijderen door de politie. Vooral niet in discussie gaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom vragen die, als je ze belt, zijn er Marokkanen bij?
Indien ja, gaan ze eerst een frietje steken.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het warm is zijn ze opgehitst
Als het ramadan is zijn ze opgehitst Als de profeet beledigd wordt zijn ze opgehitst Als ze geen vrouw kunnen krijgen zijn ze opgehitst |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar laten verzuipen is geen optie?
Kom net uit het zwembad, geen last gehad van jongeren. ![]() Straks nog eens en net voor het slapen gaan opnieuw, fris onder de lakens. Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 juli 2018 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleeeezzzz kaat koet!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Verhaal is zeker niet nieuw, dit fenomeen is al twintig of vijftien jaar bezig. Komt vooral in komkommertijd in de media, wanneer er geen nationaal nieuws te rapen is of er grote rampen gebeurd zijn. Gelukkig kan de pers zich nu op de Griekse tragedie storten en het zomerakkoord.
Zelf heb ik de indruk dat het op de meeste plaatsen iets beter is dan destijds. Uiteraard begrijp ik wel dat het bijzonder vervelend is als badgasten ermee geconfronteerd worden. Maar meestal blijft het bij wat stoerdoenerij en grootsprakerij en wat uitdagend gedrag. En niet enkel bij allochtone jongeren (al klitten die in sommige domeinen en zwembaden inderdaad wel samen). Vervelend, maar er zijn erger dingen. Denk maar eens aan die badgasten in Griekenland nu ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik heb nog niet bepaald gehoord van een groepje autochtone jongeren die met een fluwelen handschoen aangepakt werden. persoonlijke ervaring. Als een paar Scouts/Chiro/Rode Valken jongeren het wat uithingen, dan was het arriveren van een combi met 2 agenten meer dan voldoende om de rust laten weer te keren, en konden de begeleiders/monitors het wel gaan uitleggen. Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of over "de Ster" in St Niklaas. Of over Bloso domein Hofstade.
Genoeg keuze.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |