![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.breitbart.com/europe/201...build-country/
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaa, zeg, die feministen kunnen dus "het land niet herbouwen" ? En hebben daar "stoere jonge mannen" voor nodig ? Wat een trut-feministen zeg ! Ik zou denken dat die content zouden zijn van nu de maatschappij te domineren, en alles zelf in handen te nemen. Maar nee, zij moeten weer in de watten gelegd worden door hun tegenhangers van het sterke geslacht, om "het land te herbouwen". Amaai. Salonfeministjes. De handen uit de mouwen, meiskes. Allez, hup. Zelf doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs als je zou veronderstellen dat die 900.000 allemaal mannen zijn, zouden er dan nu in Syrië 47,5% mannen en 52.5% vrouwen zijn. Als er in Damascus dus 70% vrouwen zijn, moet dat dus een andere oorzaak hebben - en een student in Damascus zou beter moeten weten. Ik ruik fake news. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 28 december 2018 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leer AUB lezen:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) wensen dat die afbreekmannen niet terugkomen 2) zelf doen wat ze willen bekomen, want niemand zal het voor hen komen doen he ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens dieper nadenken?
Moesten ONZE "feministen" eens gedeporteerd worden naar Syrie....zou DAT geen oplossing geven? ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 29 december 2018 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens in het artikel staat dat 70 procent AAN DE UNIVERSITEIT vrouwelijk is. Dat is iets heel anders dan de hele bevolking over alle leeftijdscategorien heen. Nemen we de gegevens van https://www.populationpyramid.net/nl/syri%C3%AB/2017/ in de leeftijdscategorie 20 tot 25 jaar (totaal aantal Syriers in Europa en Syrie) Man 20-24 jaar => 911.000 Vrouw 20-24 jaar => 840.000 Ik heb geen gegevens voor het aantal in die leeftijdscategorie dat naar Europa gevlucht is, dus ik doe een gok. (ik kan de bevolkingspyramide hier niet gebruiken omdat de verhouding M/V vluchtelingen volledig is scheefgetrokken, dat zie je aan het klein kasteeltje in het noord station en in de NGO boten) Mijn gok: Van die 900.000 Syriers in Europa 80 pct mannen, van die 80 pct is 70 pct 20-24 jaar. Van die 900.000 Syriers in Europa 20 pct vrouwen, van die 20 pct is 30 pct 20-24 jaar. Dat zijn 500.000 minder mannen in Syrie in de leeftijdscategorie. En 54.000 minder vrouwen in Syrie in de leeftijdscategorie. Dus Man 20-24 jaar in Syrie=> 411.000 (= 911.000 - 500.000) Vrouw 20-24 jaar in Syrie=> 786.000 (= 840.000 - 54.000) Dus om in procenten te rekenen, totaal mannekes + vrouwkes = 411.000 + 786.000 = 1.197.000 Dus: Man 20-24 jaar in Syrie=> 34 procent !!!!!!! Vrouw 20-24 jaar in Syrie=> 66 procent ! Neem daar nog bij het aantal mannen dat gesneuveld is, in de gevangenis van Assad of in het leger van Assad, dan is dat misschien toch zo gek nog niet. Dan komen we waarschijnlijk nog veel lager dan die 34 procent. Nogmaals, dit zijn geen exacte berekeningen, maar illustreren duidelijk dat het niet zo van de pot gerukt is als men van Breitbart mag verwachten. Uw simplistische berekeningen bereiken dus een averechts effect, in plaats van Breitbart in diskrediet te brengen, brengt U zichzelf in diskrediet. Laatst gewijzigd door Odol : 29 december 2018 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
combineer dat met het feit dat het 90% jonge mannen zijn die ervandoor zijn gegaan dan kom je toch nog iets verder uit als er veel mannen in het leger of bij de rebelllen zijn gesneuveld, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |