![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Vlaamse regering is clubje van verliezers'
Citaat:
Veel forumleden zien het al aankomen dat N-VA kiest om door te gaan naar 'Zweeds' model. Of dit een goede keuze is dat zal zich moeten uitwijzen maar ik heb er niet veel vertrouwen in. ![]() Hopelijk kunnen de 'spelers' het nog in goede banen leiden maar het lijkt meer- en meer op een ware lijdensweg. Zoals ik al véél eerder schreef: er zullen nog veel 'lijken' uit kasten en muren vallen. Veel ambiance of zinsverbijstering? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 augustus 2019 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder schreef: na de ervaring met een Zweedse coalitie gaat sabotage door CD&V gaat nu ook aan N-VA verweten worden. Waarom in zee gaan met mensen die meer bezig zijn met u te saboteren dan met beleid voeren?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bombastisch regeerakkoord vol ronkende maatregelen samenstellen ... Waarvan uiteindelijk buiten de maatregelen die de mensen enkel geld zullen kosten en die onverwijld zullen worden uitgevoerd,de rest zoals vanouds in de vuilbak zal belanden.... De schapen zullen verder geschoren worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de NVA stopt met hun eigen regeringen te saboteren is er geen enkel probleem.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cordon blijkt nu ook de beste levensverzekering voor CD&V en OVLD...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vinden de partners elkaar na de mislukte Zweedse coalitie?
Vandaag komt er een einde aan een schimmenspel. De foto leek mij eerder: 'Liefde is' ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men een regering van winnaars wil maken, gaat men VB en PVDA moeten overtuigen om samen te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was de enige keuze. Hopelijk is het de laatste regeringsdeelname voor alle 3.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Als ze federaal uit de boot vallen en er dus een zeer linkse regering komt, dan zou het omgekeerde wel eens waar kunnen zijn.
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn heel veel eerste keer VB kiezers flink geschrokken van de reactie's van VB leden na bekendmaken van de uitslag. Ik ook tenandere en ik heb niet voor VB gekozen. Ik vrees dat het er de volgende keer minder zouden kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wens ze het allerbeste en vooral hoop ik dat CD&V hun vorige saboteur niet vervangen door een andere. Geef ze desnoods een schoon postje want dat was het dat in Peeters zijn keel was blijven steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Gwendolyn en Wouter, de twee voorzitters die binnen hun eigen partij zowat buiten-gekeken worden, gaan we het dus moeten doen. Dat belooft
![]()
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toekomst zal dat moeten uitwijzen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2019 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |