![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en ik hoor het Rudi nog zo zeggen, haast met tremelo's in de stem ... "ze willen hun straf uitzitten in België, zolang hun kinderen maar veilig zijn en uit deze miserie weg zijn." ... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 13 december 2019 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al Takkiya in de praktijk.
We gaan nog wat beleven als die islamitische vuiligheid vrij komt.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen waarschijnlijk een medaille ipv een celstraf.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo is dat ook nog altijd met Robin Ramaekers als die een reportage brengt, denk ik ook nog steeds, 'wat zou ervan waar zijn, en wat heeft Robin er allemaal bijgeplakt om het wat op te leuken?' ![]() bij Bjorn Soenens moet ik altijd denken aan t feit dat hij als hoofd vd dienst de US vaste correspondent in Washington terug haalde, en een paar maand later die post terug invoerde en eer doodleuk zelf ging zitten (maar dan met meer vrijheid en vaker in NY, waar het veel aangenamer vertoeven is dan in Washington ![]() t zal wel aan mij liggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer dan logisch bij een veroordeling bij verstek.
Er wordt toch verondersteld dat je je mag verdedigen tegen de beschuldigingen. Dat is trouwens maar het begin, er zal nog beroepshof aan te pas komen ook. Tenzij correctioneel ze gelijk vrijspreekt. Maar zelfs dan nog, dan gaat het OM in beroep.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die worden in al hun rechten hersteld, en krijgen ook hun uitkeringen met terugwerkende kracht uitgekeerd. Tavek en Panda gaan dit wel uit de media houden, zodat bij volgende verkiezingen VB en NVA niet verder winnen. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 13 december 2019 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan hoor ik nog steeds de aankondiging "met de VRT heb je altijd betrouwbaar nieuws op zak" ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 december 2019 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ttz voor mij zitten ze allemaal in t zelfde schuifke ze : ongeloofwaardig en aangebrand. snap niet dat zichzelf respecterende media nog met zulke mensen verder willen werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu zal het OM met bewijzen moeten komen. schrijf maar op : allemaal vrijspraak (op den ene of andere zot na die zichzelf laten filmen heeft ginder) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dat gaat weer mooi worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en ze gaan dat moeilijk kunnen ontkennen.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bepaalt bij voorbeeld ook dat wanneer een misdrijf deels in Belgie is gepleegd, de verdacht voor alles in Belgie vervolgd kan worden. Deelname aan een terroristiche organisatie is daar een voorbeeld van. Ik ben er dus helemaal niet van overtuigd dat het Belgisch gerecht niet tussen kan komen. Dat zullen we wel zien.
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik zeg dat ze allemaal vrijspraak gaan krijgen omdat het Belgisch gerecht aan geen bewijzen van crimineel gedrag geraakt. |
|
![]() |
![]() |