![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alicia (17) op weg naar school aangerand: “Ik durf niet meer alleen de straat op”
Als dat al niet meer kan rustig naar school rijden dan is het echt wel té ver gekomen. ![]() Zou men er niet beter over nadenken dat, dat soort van verkrachters en aanvallers direct onder de guillotine te schuiven of klinkt dat als iets uit de middeleeuwen? ![]() In het beste geval minstens castreren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2020 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zou ter waarschuwing voor de bevolking een brandmerk op hun voorhoofd laten zetten. Een lul met 2 kloten. Nadat ze hun gevangenisstraf hebben uitgezeten. Bij recidive hun lul en hun beide handen afhakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon zonde. Recidiverende verkrachters gewoon de keuze geven, fysiek gecastreerd levenslange dwangarbeid, of vrijwillige orgaandonatie.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het stopt niet, integendeel.
Rechtbank véél te mild bij dat soort van zaken. Wie waren het de daders???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gediscrimneerde slachtoffers van racisme en haat.
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 januari 2020 om 21:07. |
![]() |
![]() |