![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voorbije maand kreeg ik brieven en een kaart van Sodexo, daarna brieven dat mijn werkgever daarop geld heeft gestort.
Dat bleek een zogenaamde "corona premie", iets van een 400 euro, en iets genaamd "Eco pass" van een 100 euro. Ik heb nooit betaalkaarten gebruikt, en de nazi's pogen mensen elektronisch te doen betalen, zie https://www.dekrantenkoppen.be/detai...encheques.html Ik gebruik cash, weiger elektronisch te betalen, en hun corona premie aannemen zie ik als impliciet een goedkeuring geven aan hun corona klooierij, bijgevolg mogen ze die opvreten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wappies will be wappies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat moet je toch eens uitleggen.
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wist wel dat je geen egocentrische zak was. PS: proficiat jongen Wat is het nut van deze draad trouwens behalve de zoveelste vuilgebekte draad over nazi's en fascisme en het minimaliseren en het in het belachelijke trekken van iets verschrikkelijks zoals de Holocaust te gaan vergelijken met "niet kunnen feesten".
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 31 januari 2022 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de Joden werden tijdens het interbellum uit bepaalde establissementen geweest... De gelijkenis is treffend, hoor. Ook als u volledig in de modus van ontkenning en verwerping blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Ijsboerke nu niet eerst niet-gevaccineerden "untermenschen" genoemd voordat ie - hypocriet als ie is, steeds mooie stropoppen bouwend - z'n schrijfsel vlug aanpaste & 't lef heeft te vragen waar die "vergelijking" toch steeds vandaan komt?!?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 januari 2022 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Erw;9882861]
Laatst gewijzigd door reservespeler : 31 januari 2022 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
We zitten op hetzelfde hellend vlak dat in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw leidde tot de holocaust. Er wordt geen enkele andere vergelijking gemaakt. Hier, wat leesvoer; een Duitse burgemeester decreteert dat men op niet-gevaccineerde "maandag-wandelaars" mag schieten. NOG NET geen holocaust. ![]() "Um sicherzustellen, dass das Versammlungsverbot eingehalten wird, wird die Anwendung unmittelbaren Zwangs, also die Einwirkung auf Personen durch einfache körperliche Gewalt, Hilfsmittel der körperlichen Gewalt oder Waffengebrauch angedroht." https://www.ostfildern.de/Politik+_+...C3%BCgung.html
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
net alsof wij dat dan vergeten zijn....
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onmacht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Nope. Realiteit.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden "ze" ten einde raad zijn? Ze zijn over de hele lijn aan het winnen tegen de de leugen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |